Gå til innhold

Vis frem din vogn! :)

Anbefalte innlegg

Hei jenter, 

siden det ikke er supermye aktivitet inne på utstyrs/vogn-forumet, så tenkte jeg at vi kan vel snakke litt vogn her i 3 trimester, vel? Jeg er nysgjerrig på hva slags vogn dere (mer eller mindre) fødeklare damer skal ha til den lille! Fortell og legg gjerne ved bilde! :)

Anonymous poster hash: 750b3...720
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144144935-vis-frem-din-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har kjøpt en fin simo duo :) ville ha en stor og romslig bagdel, og det blir nok litt trilling utover vinteren, så ville også ha en solid vogn :) den har stor kalesje som vil være beskyttende for sol om sommeren og lun om vinteren :D

den har også 4 like store hjul, noe som var viktig for meg, da jeg ikke takler de små hjulene som flyr alle veier :P

ulempen med vogna er vel at den er stor, men jeg klarer å klappe den sammen og legge den i bilen :)

foreløpig er jeg superfornøyd ;)

Jeg har bestilt emmaljunga city cross. Gleder meg til å få den og håper at vi blir fornøyde :) tenkte på å bestille edge duo eller simo som har litt større bagdel, men det skiller visst bare en cm i lengden. I tillegg så er city crossen lett å slå sammen og noen kg lettere enn de andre to. Så får tiden vise hva vi synes :)

Annonse

Vi har kjøpt denne - en Bugaboo Buffalo i disse fargene. Har tidligere hatt Bugaboo Cameleon, og syns det er en kanonbra vogn, men savnet allikevel litt av hvert på den. Buffalo-modellen har innfridd alt vi savnet - som at det er en vogn egnet på røft terreng, kjempestor og god solskjerm, tåler mye mer vekt enn cameleon og vognen er likevel nokså lett, bagdelen er høyere opp enn på cameleon (som mange menn, min inkludert, syns blir litt lav), bredere sittedel, større handlekurv osv osv. Gleder meg såå til å ta den i bruk! 

bugaboo-buffalo-stroller-black-off-white

Vi har en teutonia spirit S3 :D trehjulsvogn med like stor hjul som både kan låses og åpnes samt brede luftslangehjul så de ikke kan punktere og går godt på alle fører (vinterbaby sist), + bremseskiver. Den har i tilegg håndbrems, bag/sportsdel (m/fotkant) kan enkelt snues frem/tilbake, solskjerm, stormtrekk, vanlig bag-overtrekk etc. Pluss bilstoladapter :) Den er også like lett å manøvre på kafè/butikker som de turene i all slags vær. I tilegg er den lett å slå sammen, selv om den tar litt plass. Den har brede bakhjul, så stødig og stabil (2012-mod) :) den er også myk og god på grus, humpete sti osv. Hadde den med overalt og brukes fremdeles som sovevogn til hun på 2 år :)

Så er veldig fornøyd med den :D til første hadde vi simo kombi som vi også var fornøyd med, bortsett fra størrelsen.

Annonse

Vi har kjøpt en mountain buggy swift! Er foreløpig veldig fornøyd med vogna men ser at bagen er veeeeldig liten. Så må enten kjøpe en ny vogn etter hvert eller bytte til sportsdelen tidlig (byttet ved 4mnd sist gang).

Vogna er veldig kjekk, den er liten, lett, stor handlekurv under, bilstoladapter osv. Tror jeg kommer til å like vogna best når sportsdelen blir tatt i bruk:)

Her har vi kjøpt Emmaljunga Edge Duo Limited Edition (Den er helt svart, med mønster inni kalesjen) :D Gleder meg enormt til å trille mini rundt i den når ho kommer<3 Er omtrent helt lik denne, bare med Classic Chrome understellet istedenfor Sport :

BLACK__27045_zoom.jpg

Silver cross elegance svart og creme farget:) Gleeder meg til ut å trille!!Uke 35 idag♥

Silver cross elegance vognene er bare så lekre! Vi vurderte en slik en, men den passer bare ikke inn her vi bor (må ha terrengvogn)...men skjønner godt du gleder deg til å bruke den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...