Gå til innhold

Ønsker barselgruppe, termin des,jan,feb 2015 :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er grei for meg også :-)

Skrevet

Bord booket på Harbour til 19:30, står på anne:)

Skrevet

Kommer sikkert til å se ut som et takras etter en laaang dag på jobb... :P Men blir veldig hyggelig å møte dere :D

• 1 måned senere...
Skrevet

Heia,

møtes dere fortsatt? Er det mulig å slenge seg på?? Høres gøy ut med en barselgruppe allerede nå :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei :) Vi har bare møttes en gang, men det er vell på tide med et nytt  møte snart jenter?? :)

Skrevet

Heisann! Det synes jeg vi burde gjøre :-) Og velkommen skal du være Soltun! :-)

Skrevet

Heisann,

såg at d var satt opp møte ons 27. aug, men da utgikk vel d...Hadde vært flotters med et nytt ett ja:)

Skrevet

Hehe oi det har ikke jeg sett noe til så det vet jwg ikke noe om :)

Skrevet

Det ble laget en egen gruppe som het barseltreff ons 27.08 el noe sånt.. jeg fant det helt tilfeldig...

Skrevet

Hehe ja jeg så det nå. Vanskelig å følge med når det blir lagt ut i nye tråder og ikke den samme gamle. Pleier ikke sjekke ut alt om det plutselig er kommet en ny :P

Skrevet

Heisann, gjentar spørsmålet til Christinnot: skal vi prøve å få til et nytt møte??:)

Skrevet

ENIG!! Nytt møte er vertfall jeg klar for! Reiser på ferie frem til 21.09, men etter det er jeg klar for treff:)

Skrevet

Er onsdag 24.september en grei dag da? :)

Skrevet

En ny tråd liksom? Haha helt fjern på dette jeg :P

Skrevet

Passer best torsdag 25.9 pga jobb.... hva med dere som har svart? Passer 25.?

Skrevet

så bra! Hvem har anledning å møtes torsdag 25.9 kl. 1900? Gi lyd, så teller vi opp og planlegger ut fra det:)

Skrevet

Hahaha ja tenkte det:) Så kan alle nye som titter inn se at det er satt opp treff:)

Skrevet

har opprettet ny gruppe: "BIM-treff torsdag 25. september kl. 1900". Gi lyd hvis dere kan møte.

• 2 uker senere...
Skrevet

har opprettet ny gruppe: "BIM-treff torsdag 25. september kl. 1900". Gi lyd hvis dere kan møte.

Beklager fraværet :P Jeg kan også 25 september :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...