Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #1 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg har en baby på 6 mnd som kun sover 30-40 min på hver hvilm om dagen, dette har han gjort siden han var 3 mnd. Han gråter når han våkner fordi han er så trøtt, prøver å vugge han slik at han sovner igjen, men det går ikke. Dette fører til at han blir veldig fort trøtt igjen. Prøver å holde han våken i 1,5-2 timer før jeg legger han igjen. Han sover alltid ute i vogna ellers må han sove i armene mine.. Våkner til hvis jeg legger han fra meg og nekter å sove hvis jeg legger han til å sove et annet sted enn vogna. Han har vært veldig grein å legge om kvelden og var nede i ett måltid om natten, men np våkner han etter 30 min når vi legger han og bruker opptil en time på og sovne igjen. Han er også oppe i 3 måltider om natten igjen og er gjerne våken en times tid etter ett av disse måltidene. Er det noen som har opplevd det samme eller har noen tips? Anonymous poster hash: d63e1...bb6 Anonymous poster hash: d63e1...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #2 Del Skrevet 27. mai 2014 Har ikke noen andre tips enn at du bør lese om småbarn og søvn. Dette hjalp meg å innfinne meg med at det bare var slik. Min begynte også slik i den alderen og det varte til han var 9-10 mnd Anonymous poster hash: be1b4...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heldig14 Skrevet 27. mai 2014 #3 Del Skrevet 27. mai 2014 Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 27. mai 2014 #4 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Jeg har funnet ut at jo mer jeg stresser med at guttungen sover lite på dagen, bare korte dupper, jo dårligere og sjeldnere sover gutten og desto mer grinete er han! "Nå må du sove mer enn 30 min" kvernet konstant i hodet mitt...dette merker de små. Nå prøver jeg så godt det lar seg gjøre å la han få ordne opp i dette selv. De gangene jeg ikke stresser med at han må sove, så sover han plutselig 1,5 time! 😊 Sikker på at han er sulten på natta? Det er normalt med litt urolige netter i denne alderen. Skjer jo mye ift utvikling hos de små da Gjerne tenner på gang å? Endret 27. mai 2014 av Tilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heldig14 Skrevet 30. mai 2014 #5 Del Skrevet 30. mai 2014 Takk for svar. Har ikke gitt han mat de første gangene han våkner og han sovner igjen etter en halvtime, gir han mat i 4-5 tiden. Virker som det funker. Han styrer mye med tenner, har gjort det de siste 3 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå