Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Jeg hadde tenkt meg en litt sånn tullete og morsom måte å fortelle det på. Kanskje en morsom historie? Tips? Anonymous poster hash: e30a3...86d
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Bolle i ovn? Og bildet av bollebakst, eller bare den ene bolla? Anonymous poster hash: be3f9...cd7
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Bolle i ovn? Og bildet av bollebakst, eller bare den ene bolla? Anonymous poster hash: be3f9...cd7 Er ikke så keen på bilde. Syns det er så mange som legger ut bilde av en bolle i ovnen eller 1+1=3 opplegg:) Anonymous poster hash: e30a3...86d
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Da må du nok bare finne opp kruttet selv :/ Anonymous poster hash: be3f9...cd7
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Skriv rim Anonymous poster hash: 47537...d4e
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #6 Skrevet 27. mai 2014 Jeg tenker at om du ikke klarer å finne på noe selv så er det bare teit å skrive det på FB. Gratulerer med graviditet forresten! Anonymous poster hash: 6bae8...89c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #9 Skrevet 27. mai 2014 Jeg la bare ut magebildet og hvor mange uker jeg hadde igjen. Sa det ikke før helt på slutten så mange som ble overrasket. Anonymous poster hash: 7902a...f8b
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #11 Skrevet 27. mai 2014 Kan du ikke bare si som det er ? Jeg er gravid?? Teit både med rebus og lignende! Tror du folk virkelig gidder? Dette er stort for DEG! Tror ikke det er en verdensbegivenhet for folk flest på vennelista di Anonymous poster hash: b43b4...ea7
Gjest Julia1984 Skrevet 27. mai 2014 #12 Skrevet 27. mai 2014 Skjønner ikke helt den trangen med å legge "morsomme" ting ut på facebook at man er gravid. Det er i 9 av 10 tilfeller IKKE morsomt fordi for folk flest er ikke dette så stort for jeg regner med at du informerer din nærmeste familie personlig og ikke over sosiale medier?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #13 Skrevet 27. mai 2014 Ikke det du spør om, men jeg har aldri sett noen annonsere graviditeten på fb bortsett fra en på 16 år som la ut ultralydbildet i uke 18. Så i mine øyne er det ganske umodent gjort. Anonymous poster hash: 10930...842
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #14 Skrevet 27. mai 2014 I min omgangskrets er det heller ikke vanlig å annonsere svangerskap på facebook, jeg ville aldri gjort det.. Men nå har jeg en nabo som mistet i uke 24 og en kollega som mistet to dager før termin, så jeg tar ikke som en selvfølge at det går bra og å måtte annonsere at det ikke går bra til alle på vennelista som kanskje da også venter på en oppdatering om fødsel føles bare helt feil. Jeg la ut et bilde av nurket etter at det var født, men å annonserer svangerskap er heller uvanlig. De nærmeste, venner og familie, vet det jo uten at det trengs annonseres der. Anonymous poster hash: 6f66c...893
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #15 Skrevet 27. mai 2014 Aldri opplevd at voksne mennesker annonserer svangerskap på Facebook. Jo, bare ei....ei 20 år gammel jente som ikke engang visste hvem faren var. Så jeg forbinder det med skikkelig harry Anonymous poster hash: b43b4...ea7
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #16 Skrevet 27. mai 2014 Da jeg var litt over halvveis skrev jeg noe alla; sitter på verandaen og nyter sol, jordbær og små spark i magen.. Da var nyheten ute Anonymous poster hash: 11fc7...33a
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #17 Skrevet 27. mai 2014 Mine venner (25-35) annonserer sine graviditeter på Facebook. Det verste jeg vet er når folk legger ut ultralydbilder, spesielt hvis det er fra en tidlig UL... Et ultralydbilde er for meg veldig privat. Vi annonserte det på Facebook etter ordinær ultralyd i uke 19. Da skrev vi noe sånt som at ei lita jente er på vei. Anonymous poster hash: 50b24...135
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #18 Skrevet 27. mai 2014 Jeg synes det er kjempegøy og spennende når noen annonserer graviditet på fb. Synes faktisk det er en million ganger mer gøy å få se et slikt gledelig budskap enn hvor mange kilometer noen har løpt eller hva de skal ha til middag. Jeg hadde også lyst å finne på noe originalt å poste på fb, men klarte aldri å finne ut hva jeg skulle skrive. Endte med at jeg postet et bilde av meg selv med fin mage :-) Anonymous poster hash: 96da4...4ae
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #19 Skrevet 27. mai 2014 Venter på storken Anonymous poster hash: 231bb...562
Gjest StineTh Skrevet 27. mai 2014 #20 Skrevet 27. mai 2014 I min krets er det veldig vanlig å annonsere graviditet på facebook. Mange gjør det med bilder og sånt, synes det er utrolig koselig jeg <3 Med min første la vi ut et bilde av mine gamle babysko og en tavle med datoen for terminen. Nå har det seg sånn at det ikke gikk bra med gutten vår, han ble født til termin men døde like etter fødselen. Jeg synes det var greit å skrive på facebook hva som hadde skjedd. Det var en enkel måte å fortelle det på vår måte og at folk slapp å høre det via jungeltelegrafen. Fikk dessuten veldig mye støtte og gode meldinger som trods alt varmet hjertet i en veldig tung stund. (Tenkte bare at jeg skulle ta med dette siden det var noen som nevnte det med å miste babyen lenger opp her) (og nå har jeg ikke 100vis av venner heller) Nå har jeg ikke annonsert graviditeten enda denne gangen men venter til enda nærmere termin før jeg sier noe på facebook. Tenkte å legge ut et bilde av strikketøyet (nettopp lært meg det, hehe) som viser et lite babyplagg in the making <3 Jeg har lite tips om hva du kan skrive, men hvis du vil legge ut et bilde så kan du jo f.eks legge ut av tøflene til mor og far og små baby tøfler (evt. ullsokker), et fint bilde av ditt favoritt babyplagg du har kjøpt inn eller rett og slett et bilde av deg selv med voksende mage! (Ikke bar mage da, det er litt tacky )
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #21 Skrevet 27. mai 2014 Kjempekoselig med gravid-statuser på Facebook!! :-) Men har ingen tips til hva du skal skrive. ;-) Anonymous poster hash: 862ba...91d
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #23 Skrevet 27. mai 2014 Få tak i et slikt baby on board-klistremerke og klistre det på magen? Eller så kan du jo bare skrive at den (dato) skal vi få en liten baby i hus. Anonymous poster hash: 615f6...c3e
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #24 Skrevet 27. mai 2014 Tegn en "tidslinje" på magen og strek av hvor langt du er på vei, og under skriver du hvor mange prosent "loading". Så legger du ut et lite morsomt magebilde på face Et annet tips kan være å legge ut bilde av noen babyblader eller babybøker med bilde av deg og mannen som ivrig sitter å leser. Sørg for at titlene vises, så slipper dere å skrive noe. Anonymous poster hash: 0a750...f08
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #25 Skrevet 27. mai 2014 Så mange udregelige mennesker....... Jeg syns det er stas når folk annonserer graviditet på face jeg. Gleder meg med dem!! 😃 Hvis dere mener at ingen bryr seg om det og at det ikke er noen begivenhet for andre, vel da syns jeg dere må gå i dere selv. Hva slags kyniske mennesker har mange blitt?? Syns det er mye hyggeligere å lese slike statuser enn veldig mye annet i grunn. Når sluttet folk å glede seg på andres vegne? Det er jo bare trist.... 😞 Anonymous poster hash: 6bc19...e6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå