Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Ser de har det der. Min datter hae hittil kun gått med gull, men desverre mistet to, og det er jo veldig synd. Noen som har testet de billige man får kjøpt der? Fikk en pakke i gave til hun, mange ok der altså. Jeg har nikkel allergi, Men aner jo ikke om det hverken er det i de( regner med det) og/eller om datter har arvet dette sv meg . Noen med erfaring ? Anonymous poster hash: 84407...22e
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Kjøp sølv til henne hos gullsmed heller. Billig og pent, og en slipper å bekymre seg for nikkelallergi. Anonymous poster hash: 2edeb...a79
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Sølv koster ikke mye altså? For feks jeg, når jeg tar på meg noe med nikkel klør jeg med en gang, så tenkte jeg at hun kunne bare teste de, siden de var såååå fine i følge hun selv . Msn merker det jo veldig lett om hun tåler eller ikke. Og hvis hun tåler, kan man utvikle allergi? Får kikke etter sølv imorgen, men tenkte sånn i nød Anonymous poster hash: 84407...22e
mamma_til_gutt Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Hun kan utvikle allergi ja. Gull er heller ikke det beste om man er utsatt, sølv er faktisk bedre. Eller kirurgisk stål. Det er jo ganske så rimelig også
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 De har mange fine barne øredobber i sølv på cmyk! Jeg kjøpte to par til jenten min der idag Hadde aldri gått på hm å kjøpt øredobber til barn.. Anonymous poster hash: 1ba31...1de
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Huff hvis hun kan utvikle allergi, så skal jeg ikke gjøre det nei:) da er det ut og finne imorgen ! Hvor finne evt kirurgisk stål? Trenger bare noe billig da vi reiser til utlandet og hun er så stressa over å ikke ha no inni der!! Anonymous poster hash: 84407...22e
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 De har mange fine barne øredobber i sølv på cmyk! Jeg kjøpte to par til jenten min der idag Hadde aldri gått på hm å kjøpt øredobber til barn.. Anonymous poster hash: 1ba31...1de Hadde de det altså? Sølv!? Oi da kan jeg dra og se imorgen formiddag!! Det er ikke meg som har kjøpt de til hun, hun fikk de i gave ! Det er et mirakel at jeg har klart å holde de unna ørene hennes. Men tusen takk, jeg visste ikke at den butikken hadde sølv øredobber til barn! Flott!! Anonymous poster hash: 84407...22e
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 De har mange fine barne øredobber i sølv på cmyk! Jeg kjøpte to par til jenten min der idag Hadde aldri gått på hm å kjøpt øredobber til barn.. Anonymous poster hash: 1ba31...1de Hadde de det altså? Sølv!? Oi da kan jeg dra og se imorgen formiddag!! Det er ikke meg som har kjøpt de til hun, hun fikk de i gave ! Det er et mirakel at jeg har klart å holde de unna ørene hennes. Men tusen takk, jeg visste ikke at den butikken hadde sølv øredobber til barn! Flott!! Anonymous poster hash: 84407...22e Ja, de hadde et godt utvalg De var i sånne små bokser, masse søte varianter! Ble øredobber til jenten, mens jeg klarte å snope meg veske, solbriller og smykke En av mine favoritt butikker Anonymous poster hash: 1ba31...1de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå