Gå til innhold

I hvilken uke har dere/skal dere ha fødselssamtale med jordmor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har pga tidligere fødsler og fødselsangst gått regelmessig til samtaler med jordmor siden uke 14 allerede. Vet ikke hva som er normalt ellers,men om du ønsker det,så får du sikkert komme før 😊

Tenker på privat fødselsforbredende time, hvor man gjerne har med samboeren sin.... ikke felles kurs :-)

Jeg har en sånn dobbelttime på min neste kontroll, mellom uke 37-38.

-hi

Anonymous poster hash: 060da...3c0

Bur på landet, og får ikkje sånn samtale. Har termin om mindre enn ei veka. Første gong det blir samtale er når fødselen er i gong.. Fekk nett veta at ein kunne søkt om sånn samtale, men nett nå var det ikkje tid til sånt

Anonymous poster hash: 0af3c...bab

Bor på en liten plass som sagt, og har fått kjempegod oppfølging av jm hele svangerskapet, men en slik samtale har vi ikke fått tilbud om. Har derimot hatt samtale hver eneste mnd hos jm, så det kan hende at det ikke er behov for det her

Anonymous poster hash: 281c2...bf9

Annonse

Vi hadde i uke 34 , det var på sykehuset pga at jeg har ønske om vannfødsel.. Har aldri vært på noen egen samtale i forbindelse med fødsel på de to andre. Da har jeg brukt de vanlige kontrollene hos jm til evt tanker og spørsmål..

Jeg fikk i uke 36 for å få svar på spørsmål om kommende fødsel og i tillegg bearbeide forrige fødsel. Ellers har jeg fått veldig god oppfølging av jordmor på hs, men det var en del hun ikke kunne svare på, så ble heldigvis henvist til sykehuset.

Anonymous poster hash: eace4...fa7

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...