Gå til innhold

Hvilken doppler bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I uke 11 nå og har bestemt meg for å kjøpe en doppler for å høre babyens hjertelyd, aller helst en Angelsounds. Men så ser jeg det finnes så mange ulike modeller. Noen er små med ørepropper, andre litt større med høytalere. Blir litt forvirret av alle modellene. Og hvorfor betale dobbelt så mye for enkelte modeller, man hører vel hjertelyden uansett? Hvilken har dere og vil anbefale?

Anonymous poster hash: 0d71b...69a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Angelsounds mini, den til rundt 300,-. Hørte hjertelyden allerede i uke 9, så den funker tydeligvis like godt som de andre modellene. Det eneste jeg merker jeg skulle ønske meg var display som viser antall slag per minutt. Men de få gangene jeg bruker den (ca 1 gang i uken) holder det egentlig lenge med at jeg hører lyden.

Anonymous poster hash: f78c8...06e

Skrevet

Jeg har en som hete mas babywatcher . Kjempe fornøyd med den.

Anonymous poster hash: 18596...a38

Skrevet

Husker ikke hva min heter men det er 2 øreplugg utganger så begge kan høre på samtidig:)

Skrevet

Jeg har Angelsounds, den med høytaler og med display som viser hjertelyden. Veldig bra og klar lyd, så kan virkelig anbefale den. Mannen elsker å være med de gangene jeg lytter.

Skrevet

Åh spent, bestilte samme i dag, Mammatiljens :-) når begynte du å høre?

Skrevet

Åh spent, bestilte samme i dag, Mammatiljens :-) når begynte du å høre?

Jeg hørte i uke 10, men måtte lete litt først. Når man først finner lyden er det veldig mye enklere å finne den neste gang. Lyden er ofte mye lengre ned enn man tror så tidlig. 

Skrevet

Har prøvd 4 ganger nå over 1 uke. Finner den ikke, blæææ. Enda jeg var på ul på fredag og både så og høre et bankende hjerte. Er 11+3. Bestemt meg for å legge den fra meg og prøve 1 gang i løpet av uke 12.

Skrevet

Har prøvd 4 ganger nå over 1 uke. Finner den ikke, blæææ. Enda jeg var på ul på fredag og både så og høre et bankende hjerte. Er 11+3. Bestemt meg for å legge den fra meg og prøve 1 gang i løpet av uke 12.

Leter du for langt opp mon tro? Såpass tidlig fant jeg lyden noen cm over skambenet. Da hadde jeg tidligere lett alt for langt opp. Hadde ventet en ukes tid før jeg prøver igjen, bruk godt med ultralydgel eller lignende og før doppleren sakte rundt mens du trykker den forsiktig ned. Det funket iallefall for meg.
Skrevet

Har prøvd 4 ganger nå over 1 uke. Finner den ikke, blæææ. Enda jeg var på ul på fredag og både så og høre et bankende hjerte. Er 11+3. Bestemt meg for å legge den fra meg og prøve 1 gang i løpet av uke 12.

Leter du for langt opp mon tro? Såpass tidlig fant jeg lyden noen cm over skambenet. Da hadde jeg tidligere lett alt for langt opp. Hadde ventet en ukes tid før jeg prøver igjen, bruk godt med ultralydgel eller lignende og før doppleren sakte rundt mens du trykker den forsiktig ned. Det funket iallefall for meg.

Ja, har prøvd ganske langt ned. Begge sider og midten, sakte over. Hører min egen veldig godt. Haha. På begge sider. Men babyen finner jeg ikke. Finner du den på midten eller sidene? Evig mysterium!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...