Gå til innhold

Altså denne magen...

Anbefalte innlegg

Vet at det er mye luft og man er oppblåst i starten, men magen står ut fra mårra til kveld, spes etter jeg har spist. De tidligere ukene har magen vært vanlig på mårran, men ikke nå lengre. Har gått opp 2, 5 kg men alt er vel ikke havna på magen...??? Jeg skal i konfirmasjon til helgen og jeg har ikke fortalt mamma om graviditeten enda, men jeg tror jaggu den magen blir vanskelig å gjemme. Føler jeg bare går å venter på ting... Runde uke 12, fortelle gullet at han skal bli storebror, fortelle mamma at når blir det et barnebarn til, ordinær ul så jeg vet at det er noe som faktisk lever det inne, slutte å gjemme magen.. Blæh.. Er det bare meg eller?? Er det lov å se gravid ut allerede når... :) og ja... Jeg er 7+6

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144144404-alts%C3%A5-denne-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her står også magen på spreng,har gjort det lenge, og jeg er 7+1! Mammabukser er kjøpt inn, da de er så gode å ha på seg :-) jeg har lagt på meg 3.5 kg fordelt overalt da jeg merker det på bukser over baken og ikke minst puppene! Spiren bør bare holde seg der inne. Nå er jeg gravid og halvfeit føler jeg, men jeg vil jo ikke akkurat falle ned 3.5 kg hvis spiren spkulle slippe taket, da vil jeg bare føle meg feit!! Jaja, folk få tro hva de vil om meg, men jeg vet Mo med sikkerhet at det er en liten én inni der som forårsaker magen og puppene,hehe;-)

Anonymous poster hash: c3f96...022

Her står også magen på spreng,har gjort det lenge, og jeg er 7+1! Mammabukser er kjøpt inn, da de er så gode å ha på seg :-) jeg har lagt på meg 3.5 kg fordelt overalt da jeg merker det på bukser over baken og ikke minst puppene! Spiren bør bare holde seg der inne. Nå er jeg gravid og halvfeit føler jeg, men jeg vil jo ikke akkurat falle ned 3.5 kg hvis spiren spkulle slippe taket, da vil jeg bare føle meg feit!! Jaja, folk få tro hva de vil om meg, men jeg vet Mo med sikkerhet at det er en liten én inni der som forårsaker magen og puppene,hehe;-)Anonymous poster hash: c3f96...022

Får se bort i fra teite skrivefeilene her, teite Autocorect ;-)

Anonymous poster hash: c3f96...022

Annonse

Jeg var ekstremt oppblåst de første 10 ukene. Det har roet seg litt nå den siste uka men nå kjenner jeg livmoren som begynner å komme opp av bekkenet. Så gassmagen blir tydeligvis bare erstattet med babymagen :) kjøpt mammabukser og shorts men klarer såvidt å skjule magen i arbeidstida. På kvelden ser jeg både feit og gravid ut :) gått opp 2kg og er 11+4 i dag .

Kjenner meg veldig igjen, selv om eg kun er 5+3 idag :-P Skikkelig oppblåst og i tillegg veeeeldig treg mage, så magen står rett ut heile tiden :-P Mannen min tittet bort på meg igår da eg hadde tatt på en litt inntilsittende genser og sa betenkt "Bump allerede elskling??! Du er sikker på at legen har rett i at det er 5+3 uker og ikkje meir?!!" :-D Klarer ikkje gå i annet enn slakke joggebukser og bare gleder meg til "luftbumpen" blir erstattet med babybump :-) <3

Ååå, godt å høre at dette er normalt! Min mage føles seriøst som den er pumpet opp som en badeball.. Veldig ubehagelig og ser jo ut som jeg er 6 mnd på vei. Er 11+5.. Ok på morgenen, og verre utover dagen. Ekstremt på kvelden, og spes etter jeg har spist :/ Håper dette gir seg! Kan ikke huske det var sånn med førstemann. :closedeyes:

Ååå, godt å høre at dette er normalt! Min mage føles seriøst som den er pumpet opp som en badeball.. Veldig ubehagelig og ser jo ut som jeg er 6 mnd på vei. Er 11+5.. Ok på morgenen, og verre utover dagen. Ekstremt på kvelden, og spes etter jeg har spist :/ Håper dette gir seg! Kan ikke huske det var sånn med førstemann. :closedeyes:

Du beskriver det bra :) Akkurat det samme her gitt :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...