Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Er på utkikk etter ny fastlege. Har sett en del på legelisten.no, og vurderer Christian Barstad på Greverud. Er det noen som har erfaring med han? Er det andre leger dere kan anbefale? Setter stor pris på svar, og oppfordrer samtidig alle til å skrive omtale om legen deres på legelisten.no, slik at det blir enklere for sånne vinglepettere som meg å velge fastlege. Anonymous poster hash: 5bffe...980
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Henger meg på - fastlegen min går snart av med pensjon og er på jakt etter en i Oppegård selv - gjerne på Kolbotn, men Greverud og Tårnåsen går også bra! (Beklager at jeg "kuppet" tråden din, men jeg lurer jo på akkurat det samme!) Anonymous poster hash: f2850...e70
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 Det er forøvrig ingen ledige fasleger på verken Tårnåsen eller Kolbotn, men har hørt mye bra om Solheim, Marina F D Barros Anonymous poster hash: 01826...7ed
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Henger meg på - fastlegen min går snart av med pensjon og er på jakt etter en i Oppegård selv - gjerne på Kolbotn, men Greverud og Tårnåsen går også bra! (Beklager at jeg "kuppet" tråden din, men jeg lurer jo på akkurat det samme!) Anonymous poster hash: f2850...e70 Kupp i vei. Håper på mange svar. Vet det er få ledige fastleger i Oppegård, men jeg følger med på listene hver dag. Når legen har 20 ledige, vil listen åpnes og man kan bytte til den legen. Anonymous poster hash: 5bffe...980
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 Christian Barstad har jeg vært hos når min lege ikke har vært der og han er flink og nøye. Anonymous poster hash: edfbc...6df
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 Han er vel ikke på greverud men på Solgården på Kolbotn. Anonymous poster hash: edfbc...6df
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Henger meg på - fastlegen min går snart av med pensjon og er på jakt etter en i Oppegård selv - gjerne på Kolbotn, men Greverud og Tårnåsen går også bra! (Beklager at jeg "kuppet" tråden din, men jeg lurer jo på akkurat det samme!)Anonymous poster hash: f2850...e70 Kupp i vei. Håper på mange svar. Vet det er få ledige fastleger i Oppegård, men jeg følger med på listene hver dag. Når legen har 20 ledige, vil listen åpnes og man kan bytte til den legen. Anonymous poster hash: 5bffe...980 Åååå, det viste jeg ikke. Blir like oppgitt hver dag når jeg ser på listen og den jeg vil ha ikke er ledig Anonymous poster hash: 01826...7ed
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #8 Skrevet 26. mai 2014 Jeg er veldig fornøyd med Greverud legesenter. Tine Olsen er veldig ålreit, men har vært hos flere leger der og fått godt inntrykk. Anonymous poster hash: c464d...0e3
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Flott med tips! Kom gjerne med flere eller flere anbefalinger av de samme! (Hilsen hun som hang seg på tråden) Anonymous poster hash: f2850...e70
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #10 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har en ung lege på Solgården legesenter, han heter Veka. Har ikke vært der mange ganger, men de gangene jeg har trengt det, har vi fått time kjapt og han virker flink og grundig. Anonymous poster hash: c0197...9dd
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #11 Skrevet 26. mai 2014 Han er vel ikke på greverud men på Solgården på Kolbotn. Anonymous poster hash: edfbc...6df Stemmer det. Så feil på lista. Hvordan er Solgården legesenter ellers? Tenker på hvordan lokalene ser ut og hvordan de andre ansatte er. Anonymous poster hash: 5bffe...980
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #12 Skrevet 26. mai 2014 Veka er nøye,har vært hos han som vikar. Anonymous poster hash: edfbc...6df
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #13 Skrevet 26. mai 2014 Jeg er veldig fornøyd med Greverud legesenter. Tine Olsen er veldig ålreit, men har vært hos flere leger der og fått godt inntrykk. Anonymous poster hash: c464d...0e3 Helt enig i denne! Veldig bra legesenter, og storfornøyd med Tine B. Olsen som min fastlege Anonymous poster hash: 948aa...58b
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2014 #14 Skrevet 26. mai 2014 Jeg har vært hos Barstad når min egen lege ikke har vært der og jeg har vært fornøyd med han. Jeg har hatt Anne Kristin Brevik som fastlege og har vært veldig fornøyd med henne. Jeg har også vært fornøyd med Jane Marie Slåttsveen, som var vikar for Brevik en periode, hun er nå på Tårnåsen legesenter. Anonymous poster hash: 807a6...dfa
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #15 Skrevet 27. mai 2014 Tusen takk for svar! Flere som har erfaringer å dele? Hi Anonymous poster hash: 5bffe...980
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #16 Skrevet 10. juni 2014 Dytt Anonymous poster hash: 5bffe...980
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #17 Skrevet 10. juni 2014 Jeg har en ung lege på Solgården legesenter, han heter Veka. Har ikke vært der mange ganger, men de gangene jeg har trengt det, har vi fått time kjapt og han virker flink og grundig. Anonymous poster hash: c0197...9dd Jeg har også Dr. Veka og han er veldig flink. Men ikke flere ledige hos han. Anonymous poster hash: c09fc...01f
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #18 Skrevet 10. juni 2014 Han er vel ikke på greverud men på Solgården på Kolbotn. Anonymous poster hash: edfbc...6df Stemmer det. Så feil på lista. Hvordan er Solgården legesenter ellers? Tenker på hvordan lokalene ser ut og hvordan de andre ansatte er. Anonymous poster hash: 5bffe...980 Har det noe å si på hvordan lokalet ser ut? Anonymous poster hash: c09fc...01f
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2014 #19 Skrevet 10. juni 2014 Han er vel ikke på greverud men på Solgården på Kolbotn. Anonymous poster hash: edfbc...6df Stemmer det. Så feil på lista. Hvordan er Solgården legesenter ellers? Tenker på hvordan lokalene ser ut og hvordan de andre ansatte er. Anonymous poster hash: 5bffe...980 Har det noe å si på hvordan lokalet ser ut? Anonymous poster hash: c09fc...01f Liker å vite litt om hva som kan vente meg. Er jo triveligere med lyse og moderne lokaler. Anonymous poster hash: 5bffe...980
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå