Gå til innhold

Merker jeg blir litt irritert....

Anbefalte innlegg

Er 15+2 i dag og alle som har vite/høre at jeg venter nr 4(har 3gutter) sier jaså det er vel jenta som kommer nå eller du vil vel ha jente nu.Merker jeg blir sårbar å sier bare det er friskt....klart det hadde vært gøy med jente men er forbedret på en gutt,siden vi har 3 fra før av.Var på ul i uke 13 og da kunne de ikke se kjønnet(ikke jeg eller) men det var jo så tidlig.

Anonymous poster hash: bd36a...671

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144144367-merker-jeg-blir-litt-irritert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har litt den følelsen selv. Her har vi 2 jenter og venter den tredje. Folk som ikke vet kjønnet spør oss om vi ikke vil ha gutt denne gangen og at det er nok gutten som kommer nå. Voldsomt å de skal henge seg opp i kjønnet på ungen men om det er friskt nevner de ingenting om. Det er jo det aller viktigste. Svarer bare at vi er glade for de barna vi får vi uansett kjønn er jo faktisk ikke alle som kan få barn....

Anonymous poster hash: fee84...7c9

Helt enig!! Vi har gutt fra før og venter en lillebror. Må ikke tro at det har noe å si at man bare har ett barn fra før... her spurte hele hurven om det ikke var jenta som kom nå. Noen virker tilogmed nesten litt skuffa. Er det mulig? Jeg har verdens herligste og snilleste lille gutt hjemme. Rolig som skjæra på tunet og til tross for at han er midt i den perioden hvor alle skulle tro vi sliter med trassalder, så går det laaaaang tid mellom hver gang han trenger tilsnakk. Jeg er bare glad barnet er friskt. Kjønn spiller ingen rolle. Man blir max glad i barna sine uansett..

Dessuten er det jo noen økonomiske fordeler også. Masse kan arves :) Hadde jeg fått jente hadde jeg vært på "rosashopping" for lengst :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...