Gå til innhold

Erfaring med Depend Gellack sett på Cubus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns det fungerer kjempefint. Har neglelakken på i ca to uker til den begynner å løsne litt på kanten. Da er det bare å dra den forsiktig av. Pleier neglene med neglebalsam etterpå og fikser på neglebåndene før jeg legger på ny lakk. Lakken er utrolig holdbar og flott! Hvis man skulle være så uheldig å miste noe på tuppen før du er klar for å fjerne alt så er det bare å legge et lag et på kanten der, da blir det så godt som nytt igjen :)

Anonymous poster hash: a4b9a...580

Annonse

Fungerer fint helt til du skal fjerne det.

Jeg ødela neglene med dette settet, de revnet innover og ble veldig tynne og flisete.

Tok ca 3 mnd før neglene var fine igjen.

Anonymous poster hash: 1c5aa...a8c

Dette gjorde jeg og, måtte skrape av lakken til slutt. Men de har fått en ny neglelakkfjerner som skal være mye bedre. Den selges separat. Har ikke prøvd den selv, men kanske verdt et forsøk om du først har kjøpt hele settet og det ikke blir brukt.

Spurte dattera mi på 14 i forbifarten her, ganske så tydelig svar på det:

"Depend? Ikke kjøp det, det bare skaller av etter to timer og gjør neglene stygge! Også er det så forskjellig kvalitet, den rosa er liksom tykk, men den røde perlemoren er kjempetynn..."

Jeg personlig ville nok anbefalt noen dyre, men bra neglelakker, som chanel, opi eller isadora :)

Anonymous poster hash: 709de...aba

Spurte dattera mi på 14 i forbifarten her, ganske så tydelig svar på det:

"Depend? Ikke kjøp det, det bare skaller av etter to timer og gjør neglene stygge! Også er det så forskjellig kvalitet, den rosa er liksom tykk, men den røde perlemoren er kjempetynn..."

Jeg personlig ville nok anbefalt noen dyre, men bra neglelakker, som chanel, opi eller isadora :)

Vi diskuterer ikke vanlig neglelakk her, de aller fleste vet vel at man ikke kan forvente så mye av neglelakker til 29 kr. Dette er en spesiell type neglelakk som herdes under en lampe og skal holde i ca to uker.

Anonymous poster hash: a4b9a...580

Er det verdt pengene?

Anonymous poster hash: 1a4d3...3af

Veldig fornøyd:)

Har nå flotte negler i 2-3 uker før jeg tar det av å lar neglene hvile noen dager med pleie og neglstyrkende middel..

Har brukt det ca 7mnd og kommer til å fortsette...

Mye billigere enn å gå i salong å legge negler..

Anonymous poster hash: ea2cd...622

Veldig fornøyd. Jeg legger kun ett lag og har lampen på 60 istedet for 30 sekunder, da syns jeg den sitter bedre. Jeg har kjøpt neglelakk fjerner fra et annet merke, filer først ned mesteparten av lakken før jeg bruker fjerner. Fungerer supert. Vita selger gellack i et annet merke som har finere farger som man fint kan bruke

Anonymous poster hash: 6708c...9e2

Jeg synes ikke den er verdt penge

Fungerer fint helt til du skal fjerne det.Jeg ødela neglene med dette settet, de revnet innover og ble veldig tynne og flisete.Tok ca 3 mnd før neglene var fine igjen. Anonymous poster hash: 1c5aa...a8c

Opplevde noe lignende, synes ikke at den er verdt pengene...

Genialt! Har brukt det i over ett års tid nå. Neglene holder seg perfekte i 14 dager, da må jeg sette på nytt. Ikke fordi det er skallet av, men fordi neglene er vokst en del.

Litt kjip den måten å fjerne det på da. Må sitte med neglene i ren aceton i 15-20 min. Jeg sypper en bomullsdott i aceton, legger den over neglen og pakker godt inn med aluminiumsfolie. Lener meg tilbake i sofaen og ser på TV. :-)

Annonse

Genialt! Har brukt det i over ett års tid nå. Neglene holder seg perfekte i 14 dager, da må jeg sette på nytt. Ikke fordi det er skallet av, men fordi neglene er vokst en del.

Litt kjip den måten å fjerne det på da. Må sitte med neglene i ren aceton i 15-20 min. Jeg sypper en bomullsdott i aceton, legger den over neglen og pakker godt inn med aluminiumsfolie. Lener meg tilbake i sofaen og ser på TV. :-)

Det funker like godt å bare pille det av i dusjen under varmt vann:D Alt går av kjempelett, men tuppene kan være litt vonde å få av. Aldri brukt fjerner . Det blir helt mykt i varmt vann, bare å skrelle av, lett som en plett

Det funker like godt å bare pille det av i dusjen under varmt vann:D Alt går av kjempelett, men tuppene kan være litt vonde å få av. Aldri brukt fjerner . Det blir helt mykt i varmt vann, bare å skrelle av, lett som en plett

Jøss, det visste jeg ikke. Da skal jeg prøve på det neste gang. :-) Takk for tips!

• 2 måneder senere...

Du får ikke kjøpt det lengre. Er tatt fra markedet i Sverige og Norge. Var selv og leverte tilbake mitt sett på Cubus igår. Fikk alle penger tilbake. Kan oppstå infeksjoner rundt neglen. Google på det. Leste det i avisen for 2-3 uker siden.

Anonymous poster hash: c7d1a...6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...