Gå til innhold

Er dette økedøgn?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Av og på pupp i går fra kl.16 til kl.01:00. Sov så fra 01:00 til 06:00. Og nå igjen av og på siden klokka 6, altså i 4 timer.

Hun drikker fryktelig sakte. De første 2-3 minuttene bare at hun drikker slik at hun svelger regelmessig. Etter det er det mest sutting. Så sovner hun. Jeg legger henne ned. Og vips, skriiiik....

Hvis det fortsetter sånn som dette så orker jeg ikke amme mer. Det får være grenser til hva man skal måtte finne seg i.

Anonymous poster hash: 3b583...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er babyen da. Var sånn her også i flere omganger, men har gått seg veldig til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat slik som deg i går! Holdt på å gå på veggen jeg. Ammet og ammet. Ble sår! Men alt var tilbake til normalen igjen i dag. Jeg tenker det kanskje var noe med magen hennes. Jeg hadde drukket brus og spist løk. Kan være at hun ikke tålte det. Får bare teste og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker gammel.

Det har vært sånn flere dager på rad nå, men bare deler av dagene. Altså type halve dagen. Og ikke no system. Har skjedd både formiddag, ettermiddag/kveld og på natta. Nå har hun holdt på siden klokka 03. Nå ligger hun bare der. Svelger en sjelden gang. Tar jeg henne av så hyler hun. Klikker snart.

Anonymous poster hash: 3b583...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammet mer eller mindre hele første måneden med minstemann. Det har roet seg litt nå, han er to mnd, men ofte blir det annenhver time og kanskje oftere. Jeg var veldig sliten og frustrert i begynnelsen men fant egentlig ut at jeg måtte bare innfinne meg med at sånn er det å ha liten baby. Det blir ikke tid til så mye annet enn amming og bleieskift den første tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 uker gammel.

Det har vært sånn flere dager på rad nå, men bare deler av dagene. Altså type halve dagen. Og ikke no system. Har skjedd både formiddag, ettermiddag/kveld og på natta. Nå har hun holdt på siden klokka 03. Nå ligger hun bare der. Svelger en sjelden gang. Tar jeg henne av så hyler hun. Klikker snart.Anonymous poster hash: 3b583...9b4

Mi var også sånn, og ifølge ammehjelpen er det helt normalt. De trenger nærhet :) Jeg var heldig og ble aldri sår fordi om jeg kunne amme i 4-5 timer sammenhengende. Det snudde på rundt to mnd, og enda bedre nå når hun er 4 mnd og har begynt å ta smokk.

Anonymous poster hash: cc69e...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...