Gå til innhold

Får ikke sendt meldinger til folk jeg ikke er venn med på fb, hva er dette for noe tull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står bare at jeg er blokkert fra og sende meldinger til folk jeg ikke er venn med. Greia er at jeg er administrator i noen grupper og får nå ikke gitt advarsler til folk om ugrei oppførsel :( Må da evnt kaste de ut uten at de får noen forklaring. Hva er så dette? Når oppheves denne blokkeringen?

Anonymous poster hash: a2bd1...884
Skrevet

Det er en selv som setter innstillingene for hvem som skal kunne sende en meldinger, det er kun vennene mine som kan sende meg melding f.eks med mindre de allerede har melding fra meg i inboksen sin som de kan svare på. 

Anonymous poster hash: 25902...f5b
Skrevet

Nei det har ikke noe med dette og gjøre, jeg er blokkert fra og kunne sende meldinger til folk jeg ikke har i min venneliste :( Hvorfor får man ikke advarsel om det er slik at man blir blokkert fra og sende meldinger?

Skrevet

Jeg får alle mld fra folk som ikke er mine venner i innboks nr 2. Sjekker jo ikke den ofte, og visste ikke om det før for et halvt år siden! Da lo jeg godt, for der lå det tilbud av det ene og det andre slaget!

Anonymous poster hash: 3acf7...031

Skrevet

Jeg er admin i en gruppe og alle som blokkerer admin blir utestengt

Anonymous poster hash: a7ee2...fdf
Skrevet

Noen gjør slik at kun venner kan sende til dem

Skrevet

Men det er ikke slik at jeg ikke kan sende meldinger til folk, tror dere misforstår litt. Jeg er blokkert fra og kunne sende meldinger til andre som ikke er mine venner på fb! Når jeg forsøker og sende melding kommer dette opp:Du har blitt midlertidig blokkert fra å utføre denne handlingen. Hvis du mener at du ser dette ved en feiltakelse, kan du gi oss beskjed. Har sendt beskjed til fb, men ikke fått noe svar enda :( Frustrerende dette!

Skrevet

De har sikkert blokkert deg, siden du er admin!

Anonymous poster hash: 3829b...e52
Skrevet

Det er fordi de har blokkert deg, prøv med noen som ikke er i gruppa di f.eks og sjekk om det går med en helt vilt fremmed. 

Anonymous poster hash: 25902...f5b
Skrevet

Nei de  har ikke blokkert meg, da får jeg jo ikke opp personene, men f.eks jeg skulle sende ei beskjed om ei strikkeoppskrift og det går ikke for da kommer denne beskjeden opp, legger jeg derimot vedkommende som venn på fb så kan jeg fortsatt sende pm til vedkommende. Skjønner ikke hvorfor fb er så komplisert :(

Skrevet

Jeg får alle mld fra folk som ikke er mine venner i innboks nr 2. Sjekker jo ikke den ofte, og visste ikke om det før for et halvt år siden! Da lo jeg godt, for der lå det tilbud av det ene og det andre slaget! Anonymous poster hash: 3acf7...031

Hvor finner man innboks nr 2 da? Har hørt om den, men aldri funnet den :)

Skrevet

Man kan blokkere enkelte personer, og endre innstillingene sine slik at man ikke mottar venneforespørsel og meldinger fra andre enn de man er venner med. Trenger ikke å være personlig.

Anonymous poster hash: 64628...c87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...