Batgirl88 Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 I ukesvis nå har jeg sovet helt talentløst, og våknet ørtogførti ganger uten grunn. I natt sov jeg kjempegodt til mannens vekkerklokke ringte isted. Krysser alt som kan krysses for at dette er tegn på at ting starter idag Er så uthvilt nå at jeg nesten ikke tror det går an. Slimproppen gikk etter noe som føltes som milde rier igår. Spent på om verden faktisk er så snill at jeg får et slikt utgangspunkt til fødselen Har dere noe erfaring med en god natts søvn som tegn?
Gorine :) Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 Hvordan har det gått idag? Var det et tegn? Jeg husker ikke hvordan det var sist, så bare nysgjerrig:)
Batgirl88 Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2014 Har virkelig hatt ånden over meg idag, og ryddet og vasket over alt, sist gang var det et tegn Men er hjemme uten regelmessige rier ennå... Blir spennende å se om natten bringer med seg litt action:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. mai 2014 #5 Skrevet 27. mai 2014 Sitter med samme opplevelse.Har sovet max 3 timer per natt den siste mnd.I natt sov jeg sååå godt og slimproppen gikk i formiddag. Ingen tvil, var masse....sorry..I motsetning til deg sparer jeg på energien, tar litt klesvask innimellom bare.Men er også spent på om det skjer noe snart..Masse lykke til til deg!Hvor skal du føde og er du til termin?Jeg er bare 35+3, men er tvillinger så det er jo "normalt"..
Batgirl88 Skrevet 27. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2014 Jeg var tilbake på tullesøvn inatt, men det er mye mas fra magen nå, så lever i håpet om at ungen kommer ut en gang ennå Skal føde ved Stord, og har termin på lørdag. Førstemann kom seks dager før, så er ikke forberedt på noe overtid:p Ja, er vel litt sjeldnere å gå over tiden med to:) håper det skjer mer hos deg enn det skjedde her
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. mai 2014 #7 Skrevet 28. mai 2014 Ikke skjedd noe mer her. Bare maserier....blæææ...Sov ikke så værst i nattt heller faktisk, så det var nok inget tegn..Heldig du er som er så nærme termin. Håper du slipper å gå over!
Batgirl88 Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2014 Ja, mye maserier her også. Nok en god natt her også, så lever i håpet om at noe starter nå når det fins litt overskudd i meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå