Gå til innhold

Vondt øverst i magen når jeg i noen sekund ligger på ryggen når jeg snur meg i senga

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste par nettene fått ganske vondt øverst i magen/mellomgulvet når jeg snur meg i senga om natta... Ligger på siden hvor jeg bygger opp med puter pga bekkenløsning, så det tar noen sekund å snu seg og få med putene. De sekundene jeg da blir liggende på ryggen gjør det ganske vondt øverst i magen.. :-/ Er det normalt pga presset fra babyen eller tegn på svg.forgiftning?

Er 34 uker på vei.

Anonymous poster hash: 3a3e7...28b

Fortsetter under...

Jeg har hatt vondt der innimellom siden ca. uke 20. Ble fort stor. Jordmor sa det var normalt, skulle prøve å lette opp magen så ble det oftest borte, men dette var da jeg sto og gikk. Nå når jeg er 34+5 så har jeg hatt vondt øverst i magen når jeg snur meg om natten, men jeg har tenkt at det skyldes tyngden ifra babyen som begynner å bli tung. Det som kan være tegn på sv.skaps forgift er plutselig vektøkning, høyt  blodtrykk, og urinprøve. Vil tro at man merker flere ting ved allmenntilstand, så hvis du gjør det så er det greit å kontakte lege el jordmor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...