Gå til innhold

svangerskap utenfor livmoren.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hatt svangerskap utenfor livmoren, hvilken diagnose har deressom gjorde at dere måtte ha assistert befruktning? Her er det endomitrose.

Anonymous poster hash: 990cc...df3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da jeg ble gravid utenfor livmoren opererte de bort den ene egglederen. og da ble det vanskelig å klare det på egenhånd.. så ex.uen var faktisk en stor del av at vi fikk IVF.... samtidig har jeg hatt flere bukoperasjoner, så jeg har selv mistenkt at sammenvoksninger og arrvev har hatt en rolle her.......... men tross 4 fersk og 2 frys, (1ex.u, 1.sa, og en kjemisk) klarte i det helt naturlig til slutt :) Nå sitter jeg med en sprelll levende frisk jente i magen, høygravid!! Helt utrolig hvordan livet kan snu på så kort tid....

Skrevet

Jeg måtte også fjerne den ene egglederen etter ex.u. Ble ikke gravid igjen etter det, før det hadde jeg mange tidlige aborter. De på riksen mente at egglederne var problemet, og at vi med IVF hadde store sjanser for å lykkes. Gravid med tvillinger på 3. IVF forsøk. :)

Skrevet

Ingen diagnose hos meg. Mannens dårlige sædkvalitet er årsaken til at vi må gjennom ivf.

Skrevet

da jeg ble gravid utenfor livmoren opererte de bort den ene egglederen. og da ble det vanskelig å klare det på egenhånd.. så ex.uen var faktisk en stor del av at vi fikk IVF.... samtidig har jeg hatt flere bukoperasjoner, så jeg har selv mistenkt at sammenvoksninger og arrvev har hatt en rolle her.......... men tross 4 fersk og 2 frys, (1ex.u, 1.sa, og en kjemisk) klarte i det helt naturlig til slutt :) Nå sitter jeg med en sprelll levende frisk jente i magen, høygravid!! Helt utrolig hvordan livet kan snu på så kort tid....

Så utrolig kjekt å lese. Endelig. Gratulerer så mye!

Anonymous poster hash: f85eb...ce1

Skrevet

Jeg har hatt to EX.u ... og vi har ingen diagnose... foruten uforklarlig barnløshet.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...