Gå til innhold

Jeg savner en stor pikk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fantastisk å bøye en mann - flere menner. Jeg døøøør.

Min har deilig stor pikk. Fyller meg opp. Hatt sex med menner med mindre, det er ikke det samme. Forstår dere:-/ hva med om han kan bruke en litt stor dildo på deg?

Anonymous poster hash: 6934b...0d9

Anonymous poster hash: a3078...1ef

Kanskje på tide å knipe :P

Mannen min har 16-17 tror jeg og det er laaangt fra for lite for meg. Jeg kniper hele tiden - hele dagen. Når vi har samleie er han nødt til å "bryte" seg inn. Jeg er kolosalt stram.

Anonymous poster hash: 06f04...18d

Mannen har 14 cm og ganske tynn. Savner en ordentlig stor og god pikk.

Anonymous poster hash: e983e...751

Kan du få låne meg? Har en stor pikk og du kommer til å like den sikkert :lete: En god og stor pikk av en Ameriansk-Afrikansk heheh ummmmm.

Anonymous poster hash: 5dd61...4bb

Kan du få låne meg? Har en stor pikk og du kommer til å like den sikkert :lete: En god og stor pikk av en Ameriansk-Afrikansk heheh ummmmm.

Æsj.

Anonymous poster hash: 2f050...f47

Grøss, så ekkel du er.

Annonse

Grøss, så ekkel du er.

Nei da, jeg er ikke ekkel men det er bare for å være ærlig. Det blir deilig...

Hadde en kjæreste med 25 cm pikk og ganske tykk. Var mye bedre med neste kjæreste med helt normal penis. Da fikk jeg vaginal orgasmer og vi kunne ha sex mye røffere. Det gikk ikke med han med diger.Så jeg synes det er bedre med normal. Anonymous poster hash: ccc1f...038

Samme her :)

Anonymous poster hash: eff67...59d

Hadde en kjæreste med 25 cm pikk og ganske tykk. Var mye bedre med neste kjæreste med helt normal penis. Da fikk jeg vaginal orgasmer og vi kunne ha sex mye røffere. Det gikk ikke med han med diger.Så jeg synes det er bedre med normal. Anonymous poster hash: ccc1f...038

Does size really matter, women??? :laugh:

Gjør knipeøvelser knipeøvelser knipeøvelser knipeøvelser knipeøvelser knipeøvelser. Da blir hver pikk perfekt størrelse og sexlivet tusen ganger bedre.

Nei du, knipeøvelser gjør ikke en kort pikk perfekt! Noen menn er for små til at samleie føles særlig godt, og sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 17c93...5c0

Does size really matter, women??? :laugh:

Ja, absolutt. Men det betyr ikke at størst er best, for stor er like ille som for liten.

Anonymous poster hash: 17c93...5c0

Min har 20 cm og kjempe tykk.

Jeg sliter faktisk med å få inn hele. Og bunner han meg er det driiiitvondt. Men samtidig så er det den beste jeg noen gang har hatt. Deilig å kjenne at man er helt fyllt opp og så lenge han er forsiktig og tar "instruksjoner" så går det bra :)

Har tenkt mange ganger på de som ikke har sex før langt ut i forholdet (evt før man gifter seg) på hvor mange som kanskje blir sykt skuffet over sexen og størrelsen. Det finnes jo folk med micropeniser og det ville jo vært kjipt å sånn sett kjøpt katta i sekken.

Sex har ganske mye å si i et forhold, så det ville vært en skikkelig bummer om alt annet stemmer men ikke det.

Anonymous poster hash: e336c...d5f

Annonse

Klart det kan vere deiligt med ein stor ein, men det mest opphissende er nok synet. Som å se en hingst, og vite at reisningen kunn skuldast oss damer. Vite at mannen no vil ha deg, vil knulle. Ein stor ein på  23 cm og 6,5 cm brei på tuppen. Dette blir eg våt av, og ja, eg har målt hingsten. Det er mannen min!

Klart det kan vere deiligt med ein stor ein, men det mest opphissende er nok synet. Som å se en hingst, og vite at reisningen kunn skuldast oss damer. Vite at mannen no vil ha deg, vil knulle. Ein stor ein på  23 cm og 6,5 cm brei på tuppen. Dette blir eg våt av, og ja, eg har målt hingsten. Det er mannen min!

lol lol lol

Anonymous poster hash: cee35...b35

Skjønner jeg godt...min mann har heldigvis 23 stiv og god og tjukk...

De som sier at str ikke betyr noe har aldri hatt seg med en stor kukk.

Anonymous poster hash: 702ee...eca

Jeg savner at den holder seg hard...og min mann har i tillegg liten og tynn,:(

Savner elskern min sin pikk, stor og hard, og jeg ble helt ør når han tok den langsomt inn og ut...for å erte meg. Sukk...

Anonymous poster hash: f0d14...7e1

Dere som elsker stor, stiv og hard er så heldige. Er jo en mann som har 26 cm og alle jenter/damer jeg har vært med ville ikke ha mer av meg pga størelsen. De fleste har vært så trang altså. 

Savner damer som er glad i sånt størelsen som min. Men men men så finer jeg ikke den rett personen.

Min har deilig stor pikk. Fyller meg opp. Hatt sex med menner med mindre, det er ikke det samme. Forstår dere:-/ hva med om han kan bruke en litt stor dildo på deg?Anonymous poster hash: 6934b...0d9

menner? Kan du norsk eller?

Anonymous poster hash: 80028...16b

Sangen "Gi gass", hør på den :lol: Selvsagt finnes det små, ubrukelige pikker. Men det finnes svære glufser og ;)

Jeg har prøvd både små, mellom og svære. Må si jeg foretrekker de i mellom. Da kan man bare kjøre på og slippe å bekymre seg for at det skal gjøre vondt.

Anonymous poster hash: a7f7d...e77

Kanskje på tide å knipe :P

Mannen min har 16-17 tror jeg og det er laaangt fra for lite for meg. Jeg kniper hele tiden - hele dagen. Når vi har samleie er han nødt til å "bryte" seg inn. Jeg er kolosalt stram.

Anonymous poster hash: 06f04...18d

Jeg har dessverre jobb, husvask og unger å følge opp. Har ikke tid til å sitte og knipe hele dagen, man blir jo gal av mindre. Jeg gjør knipeøvelser, men ikke så hysterisk som deg.

Anonymous poster hash: 0cb7b...803

HAHA, ja. Det ekke mannen som er for liten, hi, det er du som er for løs i gamla! Ta og stram opp der nede du, så kanskje du kjenner noenting.

Anonymous poster hash: b6057...a4c

Hehe, jeg har vært borti en som var max 9 cm og på størrelse med en blyant når det gjaldt tykkelsen. Han var 35 år og aldri klart å holde på en dame. Betyr det at både jeg og de andre eksene hans var alt for store der nede? Har aldri hatt problemer med størrelsen verken før eller etter ham, så er nok ikke hos meg problemet ligger.

HAHA, ja. Det ekke mannen som er for liten, hi, det er du som er for løs i gamla! Ta og stram opp der nede du, så kanskje du kjenner noenting.

Anonymous poster hash: b6057...a4c

Hehe, jeg har vært borti en som var max 9 cm og på størrelse med en blyant når det gjaldt tykkelsen. Han var 35 år og aldri klart å holde på en dame. Betyr det at både jeg og de andre eksene hans var alt for store der nede? Har aldri hatt problemer med størrelsen verken før eller etter ham, så er nok ikke hos meg problemet ligger.

Vil det si at du dumpet ham pga penisen? Og vil det også si at de andre eksene hans også dumpet ham pga størrelsen? 

Anonymous poster hash: 287dc...a54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...