Gå til innhold

Jeg savner en stor pikk

Anbefalte innlegg

Kanskje på tide å knipe :P

Mannen min har 16-17 tror jeg og det er laaangt fra for lite for meg. Jeg kniper hele tiden - hele dagen. Når vi har samleie er han nødt til å "bryte" seg inn. Jeg er kolosalt stram.

Anonymous poster hash: 06f04...18d

Jeg har dessverre jobb, husvask og unger å følge opp. Har ikke tid til å sitte og knipe hele dagen, man blir jo gal av mindre. Jeg gjør knipeøvelser, men ikke så hysterisk som deg.

Anonymous poster hash: 0cb7b...803

Kniping kan gjøres hvor som helst ;) Ypperlig å kombinere husvask med kniping :D Så at man ikke har "tid" er bare ei dårlig unnskyldning :P

Ligger ute å soler meg nå og kniiiiiper B) Gjør det flere ganger for dag uten å tenke over det, og det har virkelig gjort susen for sexlivet mitt :D

Anonymous poster hash: a7f7d...e77

Fortsetter under...

Kanskje på tide å knipe :P

Mannen min har 16-17 tror jeg og det er laaangt fra for lite for meg. Jeg kniper hele tiden - hele dagen. Når vi har samleie er han nødt til å "bryte" seg inn. Jeg er kolosalt stram.

Anonymous poster hash: 06f04...18d

Jeg har dessverre jobb, husvask og unger å følge opp. Har ikke tid til å sitte og knipe hele dagen, man blir jo gal av mindre. Jeg gjør knipeøvelser, men ikke så hysterisk som deg.

Kniping kan gjøres hvor som helst ;) Ypperlig å kombinere husvask med kniping :D Så at man ikke har "tid" er bare ei dårlig unnskyldning :P

Ligger ute å soler meg nå og kniiiiiper B) Gjør det flere ganger for dag uten å tenke over det, og det har virkelig gjort susen for sexlivet mitt :D

Anonymous poster hash: a7f7d...e77

Vel, jeg må konsentrere meg om å knipe riktig. Da kan jeg ikke konsentrere meg om andre ting eller kose meg. Å gå fort og knipe går heller ikke, så nei, jeg kan ikke vaske huset og knipe samtidig, da tar husvask en evighet. Men nå er ikke målet å bli "kolossalt stram", mannen min har ingen interesse av å "bryte seg inn" hver gang vi har sex, det gjør bare vondt for begge parter - husker den tiden jeg var tørr og stram på grunn av det, ikke bra.

HAHA, ja. Det ekke mannen som er for liten, hi, det er du som er for løs i gamla! Ta og stram opp der nede du, så kanskje du kjenner noenting.

Anonymous poster hash: b6057...a4c

Hehe, jeg har vært borti en som var max 9 cm og på størrelse med en blyant når det gjaldt tykkelsen. Han var 35 år og aldri klart å holde på en dame. Betyr det at både jeg og de andre eksene hans var alt for store der nede? Har aldri hatt problemer med størrelsen verken før eller etter ham, så er nok ikke hos meg problemet ligger.

Vil det si at du dumpet ham pga penisen? Og vil det også si at de andre eksene hans også dumpet ham pga størrelsen? 

Anonymous poster hash: 287dc...a54

Jeg kjente ingenting da jeg hadde sex med ham. Han ønsket å ikke bruke hender eller munn, så her hadde det vært sølibat for meg hvis jeg hadde valgt et forhold med ham. Jeg orker ikke sexløst forhold uten orgasme livet ut, så ja, jeg dumpet ham fordi han ikke klarte å tilfredsstille meg i sengen.

Mannen har 14 cm og ganske tynn. Savner en ordentlig stor og god pikk.

Anonymous poster hash: e983e...751

Det forstår jeg. Har hatt en mann eller to i løpet av mitt liv. Noen har vært små og andre har vært store. Og de store er best.

Til de som går til angrep på tisselurene til oss jentene som et forsvar til at en penis kan være mindre tilfredsstillende når den er liten, og forsøker og poengtere at de er trange og at dette ikke er et problem; ta dere ei rosinbolle.

En tykk penis med god lengde er så klart deiligere enn en 14 cm penis som er tynn. Hi skriver det jo selv her;)

Heldigvis er mannen min gjennom mange år veldig godt utstyrt, det er viktig så jeg forstår godt at du savner det HI.

Anonymous poster hash: 14337...42d

HAHA, ja. Det ekke mannen som er for liten, hi, det er du som er for løs i gamla! Ta og stram opp der nede du, så kanskje du kjenner noenting.

Åh du er et klassisk eksempel på ei bitter kjerring som kun har hatt deg med han eneste ene du enda tilbringer livet med.

Pil litt rundt

Annonse

Åh du er et klassisk eksempel på ei bitter kjerring som kun har hatt deg med han eneste ene du enda tilbringer livet med.

Pil litt rundt

Pil litt rundt

Pil litt rundt

Hvor er sammenhengen? Jeg har hatt sex med ytterst få, men jeg er ikke bitter av den grunn.

Anonymous poster hash: 2f050...f47

Skjønner deg innmari godt jeg.

Jeg var gift med en med tynn og liten penis og nå som singel vet jeg at jeg ikke skal gå på akkord med sexlyst mer. Man blir drittlei når man ikke er nyforelsket.

Tviler på at HI er vid, gitt. Tynne peniser = no go.

Anonymous poster hash: 99c80...06e

Har det dessverre som HI, selv om mannen min er helt gjennomsnittlig og OK utrustet. Hadde en kjæreste for mange år siden som var veldig stor, og klarer ikke å glemme opplevelsen av å bli totalt fylt ut. Jeg liker at det er "nesten vondt". Det er bare sånn det er, det er det jeg foretrekker.

Anonymous poster hash: 1b1ca...fe5

Har det dessverre som HI, selv om mannen min er helt gjennomsnittlig og OK utrustet. Hadde en kjæreste for mange år siden som var veldig stor, og klarer ikke å glemme opplevelsen av å bli totalt fylt ut. Jeg liker at det er "nesten vondt". Det er bare sånn det er, det er det jeg foretrekker.

Anonymous poster hash: 1b1ca...fe5

Som jeg skulle skrevet det selv 😧

Anonymous poster hash: 6648f...79d

• 2 uker senere...

Annonse

Hvis mennene deres er gjennomsnitlig utrustet er dere nok for vide dessverre. Litt morsomt å lese om at det bestandig er mennene som har for liten pikk når de er gjennomsnittlige, det er aldri problemet med den kroppen man selv har ;)

Anonymous poster hash: b5d96...916

Hvis mennene deres er gjennomsnitlig utrustet er dere nok for vide dessverre. Litt morsomt å lese om at det bestandig er mennene som har for liten pikk når de er gjennomsnittlige, det er aldri problemet med den kroppen man selv har ;)

Tenk at du leter opp en gammel tråd bare for å si det..?

Tenk at du leter opp en gammel tråd bare for å si det..?

Hahaha 😂😂😂

Anonymous poster hash: 918eb...fab

Man har forskjellige preferanser, selv med et "normalt" underliv da ;)

Jeg liker peniser i alle størrelser, men giftet meg med en som har en enorm penis. Jeg har ikke blitt videre av det, heller tvert imot! 

Anonymous poster hash: 2f050...f47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...