Gå til innhold

Jeg savner en stor pikk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gjør jeg også!!!

Vært sammen med mannen i over 10 år!!!

What to do?Anonymous poster hash: 3902f...944

Dildo? Anonymous poster hash: 841ca...d29

jeg å!!... og dildo er IKKE det samme i det hele tatt!..

Anonymous poster hash: 8ead5...923

Jeg hadde en på onsdag. Har en hemmelig venn. Ble helt matt og skjelven når jeg så han komme ut av bilen. Og det at han er utrolig pen og skikkelig eyecandy i tillegg, namnam. Bare synd han bor så langt unna.

Anonymous poster hash: a4f22...41c

Annonse

Mannen min har 22 cm og kjempetykk... Hihi :)

Anonymous poster hash: cee35...b35

22 cm er bare vondt

Anonymous poster hash: e983e...751

Ikke om mannen er forsiktig :) Men joda, den er for stor. Kommer ikke helt inn og er som en jomfru hver gang.

Anonymous poster hash: cee35...b35

Annonse

En gjennomsnittlig penis er 14,2 cm. Så hvis en på 14 cm føles for liten så kan det være at det ikke er penisen det er noe galdt med...Gjør knipeøvelser.

Anonymous poster hash: 893b9...02b

Så teit svar. De fleste synes at en penis på 14 cm som er tynn føles liten.

Anonymous poster hash: 3fd51...201

En gjennomsnittlig penis er 14,2 cm. Så hvis en på 14 cm føles for liten så kan det være at det ikke er penisen det er noe galdt med...Gjør knipeøvelser.

Anonymous poster hash: 893b9...02b

Enig med deg at det ikke er noe galt med lengden, men det blir litt stusselig med en tynn penis😔

Anonymous poster hash: 287dc...a54

Vi er vel ikke så mye mer enn 9-10cm dype, så det skulle vel egentlig ikke noe problem. Selv om vi er bra tøyelige der nede. Da skjønner jeg heller at tykkelsen er et problem. Selv synes jeg ikke at det er så veldig godt når mannen "treffer bånn", men elsker følelsen av å kjenne musklene min jobbe rundt penisen.

Men kan det og kanskje ligge noe i uttrykket; "Det er ikke størrelsen det kommer ann på, men hvordan han bruker den"?! Det finnes jo stillinger hvor penis kommer dypere, har dere prøvd dere frem sånn sett?

Jeg kan jo ikke med sikkerhet si dette, da jeg ikke har prøvd det, men tenker at jeg heller ville hatt en mann med "liten" penis hvor vi kan ha røff sex, istedet for en mann med 22-23 cm hvor vi må være forsiktige til enhver tid.

Som nevnt over vil kanskje knipeøvelser være bra, uansett.

Hadde en kjæreste med 25 cm pikk og ganske tykk. Var mye bedre med neste kjæreste med helt normal penis. Da fikk jeg vaginal orgasmer og vi kunne ha sex mye røffere. Det gikk ikke med han med diger.

Så jeg synes det er bedre med normal.

Anonymous poster hash: ccc1f...038

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...