Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #1 Del Skrevet 25. mai 2014 Har en gutt på 7 mnd. som er ekstremt sutrete. Nå han sitter med oss i sofaen er det mest sutring/klaging. Det går greit når vi går rundt med han i leiligheten, da er han rolig. Men så fort vi setter oss ned, klager han. Det må liksom skje noe hele tiden.. Han er veldig glad i å kjøre bil, og trille tur. Så fort vi setter han i bilstolen, blir han fornøyd med en gang. Han koser seg når vi kjører bil, og er helt rolig. Så fort vi kommer inn igjen, begynner sutringa. Han vil heller aldri ligge alene. Når jeg legger han litt ifra meg på leketeppet, for å gå noen meter bort for å hente noe, begynner han å gråte. Det har begynt nå i det siste. Han har aldri vært veldig glad i å ligge på gulvet, men det har aldri vært så ille som nå. Han kan ligge i senga si alene, det er ikke noe problem. Så der er han tydeligvis veldig trygg. Jeg skjønner at babyer skal ha mye nærkontakt med oss for å føle trygghet, men når jeg må gå rundt og rundt å bære på han hele dagen, for at han skal være fornøyd begynner det å bli slitsomt. Anonymous poster hash: f8a55...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragna_Rekkverk Skrevet 25. mai 2014 #2 Del Skrevet 25. mai 2014 Sånn var min også i en periode før han lærte seg å krabbe:D Bar han rundt i bæresjal jeg og det elsker han! Man kan binde de på siden, sånn at de henger på hofta dersom du skjønner. Høres ut som babyen din er en liten eventyrer som liker action, så mitt råd er å skaffe deg ett bæresjal dersom du ikke allerede har ett:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummybcb Skrevet 28. mai 2014 #3 Del Skrevet 28. mai 2014 Samme her. Da hun var 8,5 mnd ca, var den perioder over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2014 #4 Del Skrevet 29. mai 2014 Har gått helt fint å legge han fra seg nå de siste dagene Så er vel noe som kommer og går. Men han blir veeldig fort utålmodig hi Anonymous poster hash: f8a55...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå