Gå til innhold

lurer på hva fremtiden vil bringe

Anbefalte innlegg

Noen som kan spå/ se fremtiden?

Er gift, men føler dette med å få barn blant annet sliter litt på forholdet... ( spesielt siste mnd).

Lurer på om noen kan se om jeg kommer til å få barn noen gang. Og kan dere se om det blir med nåværende mann?

F.291183 han 250781

Anonymous poster hash: 681c8...102

Fortsetter under...

Synes dette med "nåværende mann" er vanskelig. Jeg ser at du får barn med han, men at du leter andre plasser. Finn lykken med det du har. Har dere planer om å opp-pusse noe? Finn kvaliteter i dine egen tanker og ideer, stol på dine egne ideer, og gjennomfør dem.

Anonymous poster hash: 4a411...654

Planen er vel ikke å pusse-opp noe (håper jeg) - men å kjøpe leilighet - så blir vel fort litt opppussing for det :-)

Nåværende mann : har vel vært litt dårlig en liten periode og lurt på om jeg kommer til å bli med han om han ikke vil være med på "barn snart- tanken". Føler at det uansett er på vei opp igjen, så hadde vel forhåpentligvis begge to en litt slitsom periode :-)

Håper svaret stemmer da jeg tror han virkelig blir en fantastisk mann og jeg er ikke i tvil om at jeg elsker han (for det meste ;-) ) Tusen takk for at du tok deg tid til å se på oss :-)

Anonymous poster hash: 681c8...102

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...