Heltefrøken Skrevet 25. mai 2014 #1 Skrevet 25. mai 2014 Lurer på om det er vanlig når man driver med dette. Første gang på synarela . Mens 4 dager forsinket, varte en uke . Etter tre blødningsfrie dager begynte jeg å blø igjen . Er nå på sprøytedag 5 og blør mer enn spotting , mindre enn mens . Har ul for å telle egg på onsdag . Har dette noe å si for eggmodningen og slimhinnen ? Aldri hatt mellomblødninger tidligere , bare nå !
Heltefrøken Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #2 Skrevet 5. juni 2014 Kan jo svare selv i tilfelle noen andre lurer:) Det kan skje at man blør lengre og tidvis på synarela fordi slimhinnen er så tynn at den lett blør. Dette er bare et tegn på at synarelaen har gjort det den skal Det har ingen betydning for eggmodningen
elibjo Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Det var bra, da. Etter to/tre uker på Synarela hadde kroppen min klart å bygge opp en livmorslimhinne på 12 mm..! Den gjorde altså ikke jobben sin i det hele tatt
Heltefrøken Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2014 Flink kropp du har da som står opp og kjemper for seg selv
elibjo Skrevet 5. juni 2014 #5 Skrevet 5. juni 2014 Ja, sånn kan jeg jo tenke på det ☺ positiv vinkling er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå