Stompen80 Skrevet 24. mai 2014 #1 Skrevet 24. mai 2014 Jeg hadde egguthenting fredag(igår) og sliter med øm mage og luft/oppblåst. Er det noen som har erfaringer å dele?
PrinsesseHengepupp Skrevet 24. mai 2014 #2 Skrevet 24. mai 2014 Var likt her. Litt overstimulert, kjempestinn og øm, men det gikk seg til på en ukes tid. Litt krokete ganglag noen dager.
*ønskegull* Skrevet 24. mai 2014 #3 Skrevet 24. mai 2014 Jeg hadde veldig vondt etter egguthentingen. Det varte minst en uke, magen var veldig oppblåst og jeg lå for det meste på sofaen. Fikk ut 20 egg.
Stompen80 Skrevet 24. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2014 Så kjekt med svar Var dere overstimulert eller var dette vanlig?
Optatium Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Jeg var også oppblåst og øm de to første gangene, fikk ikke beskjed on at jeg var overstimulert.
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 25. mai 2014 #6 Skrevet 25. mai 2014 Jeg var Overstimulert og hadde ekstremt vondt. Klarte nesten ikke gå, og bare gå på do var vanskelig. Etter 1 uke var jeg bra. Blei bedre for hver dag
*ønskegull* Skrevet 25. mai 2014 #7 Skrevet 25. mai 2014 Jeg var overstimulert, men jeg slapp å dra på sykehuset. Drakk masse masse vann. Vet ikke om det var lurt, men
Stompen80 Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2014 En liten oppdatering her. Etter egguthenting og innsett hadde jeg smerter i øvre delen av magen. Det gjorde vondt å bevege seg, snu seg i sengen osv Yogurt ble her min beste venn!! Drakk også mye vann siden det var en liten mistanke om overstimulering. Det hjalp på smertene å ha noe mat i magen (muligens plagebo, men hvem bryr seg). 3 dager etter innsett forsvant smertene, men magen var fremdeles oppblåst (måtte ut og kjøpe bukser for ingenting passet!) Etter en uke forsvant oppblåstheten og jeg kan nå ha på meg vanlige klær uten problem og nyter hvert øyeblikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå