Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #1 Del Skrevet 24. mai 2014 Ved et par anledninger har jeg oppdaget noe gult foran i bleia til jenta mi på 6 mnd. De første gangene tenkte jeg at det kanskje bare var en promp som hadde spredt seg litt oppover, men nå har jeg sett at det kommer fra skjeden hennes. Da jeg søkte på Google for å se om flere hadde opplevd det samme, var det en som hadde skrevet at hun hadde nevnt det på helsestasjonen, og at det ble slått alarm fordi det kan være tegn på overgrep. Nå er jeg jo livredd for at noen skal mistenke noe sånt, for det er ingen sjans i havet for at noe sånt skulle ha skjedd. Uansett, noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: a7f4a...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 25. mai 2014 #2 Del Skrevet 25. mai 2014 Tror det er veldig vanlig hos jenter når de er baby, min hadde det hun også.. Hvor gammel er jenten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #3 Del Skrevet 25. mai 2014 Tror det er veldig vanlig hos jenter når de er baby, min hadde det hun også.. Hvor gammel er jenten din? Hun er 6 mnd. Har lest at det var vanlig rett etter fødsel pga hormoner fra mor, men trodde ikke det var vanlig så lenge etter? Anonymous poster hash: a7f4a...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 25. mai 2014 #4 Del Skrevet 25. mai 2014 Hmm, min har det ikke nå da. Men du kan jo bare høre på helsestasjonen om hva det kan være. Regner ikke med de mistenker overgrep uten grunn for det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Vanillie Skrevet 26. mai 2014 #5 Del Skrevet 26. mai 2014 Ville også hørt på helsestasjonen, det er helt sikkert ikke noe farlig, neppe første babyen som har det. Kanskje hun har sopp eller ubalanse i skjeden av noe slag? Det er helt sikkert en naturlig forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå