Gå til innhold

Ny seng, eller gammal seng, dyr eller billig ?? Jysk eller wonderland.....ei godt brukt seng, eller ei nesten ubrukt ei?

Anbefalte innlegg

Kjøpte wonderland seng på bohus for 18 år (!!) siden. (Den gangen en dyr og god seng, til svimlende 17000,-)

Det er en såkalt rammemadrass. 180x200.

Den har vert vår ekteseng nå i 18 år.

Godt brukt, til soving, sex, ja slik man bruker seng til.

for 2 år siden kjøpte vi en rammemadrass på jysk, til 2-3000, 180x200 for å ha på gjesterommet.

Nå er situasjonen av vi ikke skal ha gjesterommet som gjesterom lenger, og skal derfor kvitte oss med den senga.

Men nå begynte jeg å spekulere..........kanskje vi skal kaste vår gamle (dyre) wonderland seng, og heller ha den nye, simplere senga fra jysk?

Vår seng er jo 18 år da, men samtidig er jo det en kvalitetsseng, mens den fra jysk er no, ja hva skal jeg si........den er fra jysk lissom, hvor god kvalitet er det...............

Hva hadde du gjort??

Anonymous poster hash: 706ad...eb1

Fortsetter under...

Prøv å ligg i den andre senga noen netter, så sier sikkert ryggen din i fra om den er bedre/verre..? Litt vankelig for andre enn dere selv å finne ut av hvilken som passer best for dere.

Anonymous poster hash: 46989...ce3

Vi har seng fra jysk, den kostet 6000,- (200x220 cm) for 4 år siden, og har vært fornøye med den.. MEN, vi må nok kjøpe ny innen de neste 4 årene har gått, for madrasene synker litt ned mot midten, siden det er der vi pleier å legge oss, blir ubehagelig med tiden

Anonymous poster hash: 8cc8a...e9c

Jo, den ER vel litt oppbrukt etter 18 år.....  Det var litt det jeg tengt på. Men jeg har ikke råd til å kjøpe en tilsvarende kvaliytets seng no... desverre, så da må jeg leve med den fra jysk. Men det er vel ikke så ille... er det vel?

Anonymous poster hash: 706ad...eb1

Annonse

Forslaget mitt er å buke den fra jysk noen år, men sett av penger pr mnd, så dere kan kjøpe en kvalitetsseng :) Vi har selv startet med det nå, da vi ikke har råd til dyrere enn 4000 om vi kjøper n nå.. Men setter vi av 1000 kr i mnd, så blir det ny seng etter hvert :)

Anonymous poster hash: 8cc8a...e9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...