Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er i uke 6 og er uplanlagt gravid, men jeg greier ikke å glede meg. Skal på sykehuset til samtale. Har tre barn frå før og dette blir et risikosvangerskapmsiden jeg har tre hastkeisersnitt bak meg. Prematur, dysmatur, infarkt i morkaka og svangerskapsforgiftning, men jammen er tanken på abort også en tung sak, og når jeg for tiden er lettrørt og full i hormonerblir det jo ikke bedre. Stort sukk fra meg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144143815-greier-ikke-%C3%A5-glede-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i uke 6 og er uplanlagt gravid, men jeg greier ikke å glede meg. Skal på sykehuset til samtale. Har tre barn frå før og dette blir et risikosvangerskapmsiden jeg har tre hastkeisersnitt bak meg. Prematur, dysmatur, infarkt i morkaka og svangerskapsforgiftning, men jammen er tanken på abort også en tung sak, og når jeg for tiden er lettrørt og full i hormonerblir det jo ikke bedre. Stort sukk fra meg...

Hadde det likt som deg...

Vi valgte abort, og jeg angrer som bare det, selvom en del av meg også vet at det var rett.

Men mye av det jeg kjente på rundt det å ikke glede seg og det å ville ta abort var bare hormonellt dessverre..:(

Lykke til med valget❤️

Anonymous poster hash: fcb7a...c03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...