Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Er ikke i denne situasjonen selv, men synes du fortjener et svar på noe så viktig. Og kjempebra at du slutter!

Du kan jo bare si til venner og slikt at nå har du bestemt deg for å starte et nytt og bedre liv! Skal slutte å røyke, trappe ned evt kaffe eller brus drikking og spise sunnere? Si at sommeren 2014 er sunnhetens sommer:-)

Masse lykke til! Og ringe røyketelefonen hvis du vil ha noen å snakke med om det! :-)

Jeg for min del sluttet en uke føre pos test. Dette pga mitt høye bt.

Men jeg er fortsatt bevist på at min gamle røyk pakke må være i hus.

Den har jeg ikke klart å kaste. Er nå straks 34 uker. Og har da nesten like mange uker som røyk fri! Gikk lekende lett. Sprakk dag 1, ellers har jeg klart det!!

Gubben min røyker ennå, og kjenner jo hvor vondt det lukter av han...

Gjest Babyfin:)

Jeg slutta samme dag som pos. tes, det gjorde jeg sist og. Gikk på en smell i vinter å begynte igjen:(  Her så slutta jeg og samboern samtidig, så vi har sagt vi har slutta for å bli sunne å for å spare penger.. Gikk nok ikke skjule det for svigers, de trodde ikke på at jeg hadde slutta å da begynte jeg å grine å da var det gjort hehe.. Har heldigvis kun et par venninner jeg må "forklare" meg for hehe:) På jobben har jeg smugrøyka så de vet ingen ting uansett:) Utrolig bra hvis du har slutta eller bestemt deg for å slutte:) Alt for få som gjør det:(

Det har vert overraskende lett å slutte til nå, håper d forsetter slik.

Det vanskeligste er å holde røykeslutten skjult for noen..(jeg vet at viss jeg sier jeg har sluttet å røyke så vet de at jeg er gravid) igrunner gjør d jo ingenting om de nærmeste vet det, men vil ha hemmeligheten med mannen alene litt til

Anonymous poster hash: fe3ca...569

Her kastet jeg fra meg snusen med en gang jeg fikk bekreftet på legekontoret, at testen var positiv. Gikk noen uker over på nikotinfri snus, men denne ble også kastet for 1 uke siden, og det har gått overraskende bra! Det er jo det beste for barnet, det er ikke snakk om å skulle være egoistisk da! Klapp på skuldrene til oss :-)

Anonymous poster hash: e9f8b...88f

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...