Himmel og hav Skrevet 23. mai 2014 #27 Skrevet 23. mai 2014 Derimot er det noen handlekurver jeg selv synes er så festlige at jeg må fnise litt i køen - som da jeg en sen fredag handlet en sixpack cider, en pakke paracet, to snusbokser, en boks Mövenpick-is, giga-tamponger og nattbind. Det definerte den kommende helga veldig presist. 4 store plater sjokolade, to bokser kleenex og en pakke nattbind er også ganske talende. Damen i kassa, som jeg kjenner sånn passe, klarte ikke å la være å le og kommentere "så det er den dagen...", og det måtte jeg jo innrømme at det var, selv om sjokoladen ikke bare var til meg
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #28 Skrevet 23. mai 2014 Ja, men bare i den butikken jeg selv jobber. Vil ikke at mine unge mannlige kolleger skal kommentere slikt. Jeg føler at det krysser en grense. Anonymous poster hash: a25b7...153
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #29 Skrevet 23. mai 2014 Nei, synes ikke at det er flaut å kjøpe bind. Butikken der jeg bor er 25 min joggetur unna. Det hender rett som det er at jeg jogger bort til butikken og kjøper noe småtteri og jogger hjem igjen. Problemet er at jeg også har den lasten at jeg røyker, men har enda ikke turt å jogge på butikken for deretter å gå svett og anpusten inn og kjøpe røyk. De gangene jeg kjøper røyk, så går jeg alltid, haha. Anonymous poster hash: 2abc7...829
millemille Skrevet 23. mai 2014 #30 Skrevet 23. mai 2014 Nei, synes heller ikke det er flaut å kjøpe kondomer, dopapir, graviditetstester, store mengder av en vare, sjokolade, potetgull...
Hønemor30 Skrevet 23. mai 2014 #31 Skrevet 23. mai 2014 Aldri syns at det har vært flaut. Men tenker mitt noen ganger over min egen handel når jeg feks kjøpte bind,is,sjokolade og ibux....det måå jo ha lyst pms av meg
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #32 Skrevet 23. mai 2014 Jeg syns det er litt flaut på kiwi. Uansett kø hyler de ansatte ut om du har kundekort. Hele køen må jo vite at hver fjerde pakke er gratis! Anonymous poster hash: 1ed90...1b2
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #34 Skrevet 23. mai 2014 Det er vel ingen som bryr seg særlig hva de andre handler så hvorfor skal det være flaut. Tenk deg selv, hva måtte en anna kunde holdt i handa si før du skulle ha reagert. Jeg kan ikke komme på noe. Jeg bor litt landelig til og her på Kiwi butikken selges litt apotekvarer og jeg har merket meg at i det lille utvalget finne en voksenbleier, paracet stikkpiller for voksne, minklyster og mye anna som kunne vært flaut, men det er blitt sånt at ingen reagerer. De fleste er mest opptatt av seg selv. Anonymous poster hash: 33c65...2bd
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #35 Skrevet 23. mai 2014 Synes det var flaut når jeg var 12, men nå kunne jeg ikke brydd meg mindre. Anonymous poster hash: 2b6f8...034
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå