Gå til innhold

Syns dere det er flaut å kjøpe bind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det

Anonymous poster hash: 0b296...7a6

Skrevet

Ja føler meg ekkel

Anonymous poster hash: 68267...c83

Skrevet

Nei. Hvorfor skulle jeg det? Er vel verre om man bruker dopapir i trusa.

Anonymous poster hash: ae3aa...b10

Skrevet

Ja, da jeg var tolv. Så gikk det over.

Gjest cd0da
Skrevet

Nei, det stadiet kom jeg vel over da jeg var 13

Skrevet

Ja, når jeg var 14 så.

Skrevet

Nei. Verre å kjøpe hemoroidekrem på apoteket.

Anonymous poster hash: 6cde0...126

Skrevet

Det kommer an på hvem som står bak meg i køen😳

Skrevet

Flauere å kjøpe grandis.

Skrevet

Næsj da, igår var jeg på butikken og det eneste jeg skulle ha var en pakke enorme nattbind og rosa tamponger.

Så får de tenke hva de vil om meg :P

Gikk også på butikken da jeg bodde i kollektiv med en søppelsekk med panteflasker og skulle KUN ha en enorm gjeng med doruller, ingen tvil om hva jeg skulle hjem og gjøre.

Men derimot kondomer! DET kjøper jeg ikke.

Skrevet

Da jeg var 14, ja. Er vel det mest naturlige i verden. Alle vet at kvinner har menstruasjon. De som ikke vet det, og som syns det er rart at vi ikke vil bli i trusa, får bare leve i sin merkelige lille verden.

Skrevet

Jeg slenger på kondomer, dopapir og våtservietrer i samme slengen også sier jeg "det er den tiden vet du....." i kassa. Da blir de mer flau enn meg..

Anonymous poster hash: 2b7ca...260

Skrevet

Æh? Nei. Hvorfor skulle jeg være det?

Skrevet

Blir kun flau hvis jeg kun har vært på drittmatshopping. Når det eneste som ligger på disken er chips, snop, brus toppet med en fjordland, da vil jeg ikke bli sett :P

Anonymous poster hash: 018ee...9fb
Skrevet

Nei, hvorfor i all verden skal jeg det?

Skrevet

Jeg kunne bli flau over slikt før, men etter jeg ble syk har jeg handlet så mye rart på apoteket at all slik sjensnse/flauhet er borte.

Anonymous poster hash: 33c65...2bd
Skrevet

Det var ikke flaut før det kom kampanjer på Rema og Kiwi, type "Kjøp 4, betal for 3", og det satt unge gutter i kassa som var elever på skolen jeg jobber. Etter det har jeg vært nødt til å sjekke hvem som sitter i kassa før jeg handler, uansett hvor jeg kjøper det hen.

Anonymous poster hash: e11f0...17e
Skrevet

Aldri hatt problemer med det jeg.. Fikk mensen som 11 åring, og så ingen problem å kjøpe slikt.. Jeg mener; ALLE voksene, og de fleste barn vet da at kvinner har det månedlige, er ikke noe sensasjon at man trenger slikt til det vel.

Skrevet

Nei, hvorfor det? Jeg kjøper dopapir, bind, stikkpiller, hemmoridekrem, soppkurer - you name it - med den største selvfølge!

Anonymous poster hash: bb370...7c8
Skrevet

Nei, absolutt ikke!!

Skrevet

Jeg fikk mensen sist av alle mine venninner. Gikk og ventet og ventet og ventet.

Tror jeg fikk mensen sommeren før 8. klasse eller noe. ENDELIG!! Fryktet nemlig at jeg aldri ville få den.

Så jeg har egentlig alltid kjøpt bind og tamponger med en viss stolthet.

Mamma fortalte meg alltid at mensen tyder på at man er fruktbar. Og det et oj noe å være stolt over det også. :-)

Skrevet

Nei, det syns jeg ikke. Jeg syns det er flauere å kjøpe godteri og grandis!

Skrevet

Eeeh nei... Flau over å kjøpe bind eller tamponger har jeg ikke vært siden jeg var ca 13...

Skrevet

Derimot er det noen handlekurver jeg selv synes er så festlige at jeg må fnise litt i køen - som da jeg en sen fredag handlet en sixpack cider, en pakke paracet, to snusbokser, en boks Mövenpick-is, giga-tamponger og nattbind. Det definerte den kommende helga veldig presist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...