Gå til innhold

Hvilke plager har dere andre? (Fra uke 33/34)

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 33 nå og sliter mest med litt halsbrann og hovne og verkende føtter om kvelden. Ellers så har jeg heldigvis fått tilbake litt energi og håper det varer fremover også!

Blir selvfølgelig fort sliten fortsatt, men det er ikke som det var for noen uker siden. Det viste seg at jeg hadde forhøyede leverprøver, det kan kanskje være derfor?

Anonymous poster hash: 74945...d5e

Fortsetter under...

Jeg er i uke 34. Jeg har ikke så mange plager, så skal ikke klage altfor mye. Beina mine er som to tømmerstokker - konstant hovne trass støttestrømper, heva madrass ved bena og bena høyt når jeg sitter. Har også begynt å få mer vondt i ryggen. Det går greit det meste av tida, men kjenner det spesielt ved bøy og tøy, husvask, lange gåturer o.l. Halsbrann kommer periodevis og er ikke behagelig i det hele tatt! Det jeg synes er verst er alle dobesøkene om natta og den konstante trøttheten som jeg befinner meg i. Det er ikke mye energi til overs - både pga graviditeten generelt, men også fordi jeg sover dårlig om natta. Alt i alt så er det jo ikke veldig ille, men begynner å bli klar for å bli ferdig :)

Endret av mrsmarie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...