Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål, og håper noen orker å svare med på dette... 

Det har seg sånn at jeg går på p-pillene loette 28, som jeg har gjort i 3-4 år nå. Har den siste uka har ømme brystvorter, samtidig som jeg har fått en haug med kviser. Helt sånn plutselig! Kvisene har dukket opp både i ansiktet og på brystkassen. Har aldri slitt med kviser før, verken ved mensen eller ellers. Har heller ikke hatt ømme brystvorter før. Noen som har noe svar på hva dette kan være?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144143609-%C3%B8mme-bryster-og-kviser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg venter på at disse helv....kvisene skal gi seg. Etter ppilleslutt sprang jo det ut, som bjørken gjør om våren :-( har ikke sett ut i trynet og på ryggen det siste halvåret :-( dritthormoner

Anonymous poster hash: 13fbb...6f2

Det er jo vanskelig å si konkret da det kan være så mangt, hormoner på styr!Jeg fikk disse symptomene da jeg sluttet på pillen, og har dem enda, men nå er jeg gravid da:-)

Ja... Vet det er mange som får slike "utbrudd" etter å ha sluttet på pillen. Men jeg går jo på pillen fremdeles.. :/ Frustrerende!

Annonse

Det er jo vanskelig å si konkret da det kan være så mangt, hormoner på styr!Jeg fikk disse symptomene da jeg sluttet på pillen, og har dem enda, men nå er jeg gravid da:-)Anonymous poster hash: 13fbb...6f2

Ja... Vet det er mange som får slike "utbrudd" etter å ha sluttet på pillen. Men jeg går jo på pillen fremdeles.. :/ Frustrerende!

Det vil nok sikkert gå seg til vil jeg tro, alle kan ha litt utbrudd en gang i blant, selv på pillen :-)

Det er jo vanskelig å si konkret da det kan være så mangt, hormoner på styr!Jeg fikk disse symptomene da jeg sluttet på pillen, og har dem enda, men nå er jeg gravid da:-)Anonymous poster hash: 13fbb...6f2

Det vil nok sikkert gå seg til vil jeg tro, alle kan ha litt utbrudd en gang i blant, selv på pillen :-)

Håper det... Men synes det er så rart at utbruddet kommer nå, 4 år etter jeg begynte på dem.. Har jo aldri skjedd før.. 

Det vil nok sikkert gå seg til vil jeg tro, alle kan ha litt utbrudd en gang i blant, selv på pillen :-)Anonymous poster hash: 13fbb...6f2

Håper det... Men synes det er så rart at utbruddet kommer nå, 4 år etter jeg begynte på dem.. Har jo aldri skjedd før..

Ja, det er litt merkelig, enig i det. Det kan jo være at du har blitt gravid, men sjansen er vel såpass liten når du har gått så lenge på pillen! Det kan jo også bare være hormonene i kroppen generelt som er litt på styr for tiden 0:-)

Det vil nok sikkert gå seg til vil jeg tro, alle kan ha litt utbrudd en gang i blant, selv på pillen :-)Anonymous poster hash: 13fbb...6f2
Ja, det er litt merkelig, enig i det. Det kan jo være at du har blitt gravid, men sjansen er vel såpass liten når du har gått så lenge på pillen! Det kan jo også bare være hormonene i kroppen generelt som er litt på styr for tiden 0:-)

Ja.. får vente å se, og om det ikke gir seg ta en test. Tusen takk for svar! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...