tessass Skrevet 22. mai 2014 #1 Del Skrevet 22. mai 2014 Jeg har kommer over noe som heter magi-metoden når jeg har vært på jakt etter noen tips om hvordan man skal få babyen sin til å sovne av seg selv (spesielt på kvelden). Legging på kvelden har blitt et lite mareritt. I tillegg våkner hun flere ganger på kvelden og er urolig, og nå har hun også våknet kl fire flere netter og er lys våken før hun endelig sovner igjen. Har jeg forstått det riktig at magi metoden er at man følger et tidsskjema mht mat, lek og soving og så skal man liksom bruke opp-ned metoden for å få dem til å sove slik som denne metoden anbefaler? Kjenner det føles utfordrende å skulle få henne til å sove 1,5 time av seg selv på dagtid ettersom hun alltid bare sover 40 min av gangen... Evt andre tips tas også imot med stor takk! Begynner å bli ganske trøtt av dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Del Skrevet 22. mai 2014 Hvor gammel er hun? Har aldri hørt om magimetoden, men synes dette høres veldig merkelig ut. Mange barn får dypere søvn rundt 1-årsalder og da letter dette ofte av seg selv. Anonymous poster hash: 73baf...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessass Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mai 2014 4,5 mnd:) glemte visst å skrive det;) Virker som mange er fornøyde med metoden og skryter av den, men føler jeg trenger litt info.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karma! Skrevet 23. mai 2014 #4 Del Skrevet 23. mai 2014 Ikke alle som sover lengre enn det i den alderen.. Legg henne i vogn og trill henne en liten tur når hun våkner etter 40 min kanskje det hjelper. Det viktigste er å ikke bli for opphengt i søvnen slik at alt begynner å handle om å få ungen til å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #5 Del Skrevet 23. mai 2014 Uff. Nei la ungen styre det. Ikke la søvnen bli det som opptar dagene dine. Babyen er liten! Anonymous poster hash: c3d59...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tessass Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 23. mai 2014 Det er vel mest for at hun skal få god søvn hele døgnet. Nå sover hun dårlig både dag og natt, og har forstått det slik at folk har fått nye barn av dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 27. mai 2014 #7 Del Skrevet 27. mai 2014 Min erfaring er at når de er såpass små er det som oftest behov som må dekkes. For mange bedrer deg seg om noen mnd. Hadde hun vært 8 mnd eller mer hadde hun kanskje kallet på dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå