Gå til innhold

Hva er finest mellom disse navnene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Andreas

William

Mathias

Fredrik

Jonatan

Aner ikke hva lillebror skal hete,bare at det står mellom disse,storesøstrene heter Hermine og Filippa

Anonymous poster hash: c2d84...994

Alle er gode navn, så her er det for meg umulig å velge ut et, annet enn at jeg ville rangert Jonatan nederst (antakelig fordi det er litt "oppbrukt" rundt om her). Liker navnene dere har her veldig godt, så her må dere bare velge med hjertet og ikke tenke på hva som er populært osv. Det er deres gutt det skal brukes på så velg det dere synes er det vakreste/beste :-)

Lykke til!

Synes faktisk at dette var litt kjedelige navn opp mot de flotte Hermine og Philippa, jeg! Nesten litt urettferdig;)

Andreas: ganske fint, men litt kjedelig i mine øyne.

William: forsåvidt pent, men føler det har blitt litt "unge mødre/lavt utdannet"-navn.. tar jeg feil? Foreslår heller Wilmer eller Wilhelm.

Mathias: fint, men litt vel vanlig nå.

Fredrik: fint, men litt for oppbrukt.

Jonatan: helt greit, har ikke helt sansen for det, men vet ikke hvorfor.

Mathias, Fredrik eller Andreas liker jeg best av disse.

Anonymous poster hash: ea4b5...a2b

Annonse

Er enig i at de navnene dere har sett dere ut blekner veldig i forhold til storesøstrenes flotte navn :) Det er ingenting i veien med de altså, men så anonymt ift Hermine og Filippa. Vi var nøye på det da nr. 3 kom her. Viktig at det står godt sammen og ikke blir blekt ift søskens navn. Haddefaktisk også tenkt å foreslå Wilhelm/Vilhelm som meningsfellen min over her ;) Eller hva med Selmer? Cornelius? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...