Cat&Gullungene Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Jeg er i uke 7 og sliter endel for tiden. Det verste er kvlamen og at jeg føler meg konstant uggen. Prøver å spise noe da dette hjelper litt, men ingenting frister. I tillegg er jeg i skikkelig dårlig humør, stakkars familien min! Jeg har vært gravid to ganger før, og gjennkjenner masse, men denne gangen føles det (tror jeg) verre. Håper det går over innen uke 12, da skal jeg på ferie!! Hva med dere andre jenter? Vi får klage litt sammen :)
LykKeFisK Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Formen er skikkelig dårlig her også... Er 8+5 i dag. Er superkvalm stort sett hele dagen... Det verste er faktisk å dusje..!!! Blir så sykt kvalm av å dusje, og kaster alltid opp! Må ha nesten kaldt vann ifrå klare å dusje i det heletatt, men greier uansett ikke å styre unna oppkast :/ Men må si at jeg til tider nyter det også! Har vært uheldig noen ganger før og da har formen vært mye bedre! Så for meg er kvalmen et godt tegn <3 Blir fort bekymret om kvalmen blir borte noen timer - noe legen sa jeg måtte lære meg å nyte i steden for å bekymre meg! hehe
Miramir Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Haha, akkurat slik jeg føler det også, og skal også på ferie i uke 12 så satser på at alt er brillefint til den tid:) føler jeg må spise noe hele tiden, men ingenting som frister her heller. Og jeg kommer jo til å bli rund som en ball!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Formen er så som så her,6+4, er ikke kvalm men uggen! I går var det litt lyst blod i trusa og på papiret da jeg tørket meg, ikke noe kjekt, men det gav seg heldigvis! Håper virkelig at spiren vår holder seg fast! Anonymous poster hash: 4980c...143
Eplebiten Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Jeg er 6+3 og formen er relativt grei. Har ganske lite symptomer/plager, det jeg har er oppblåst mage, rastløse bein av og til om kveldene, trøtt, men lysvåken om natten. Humøret har begynt å svinge litt og. Kvalmen har jeg ikke merket noe til ennå og håper det fortsetter slik (var ikke kvalm sist graviditet) men jeg har liten matlyst, rett og slett ingenting som frister.
sukker89 Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Jeg er i uke 7 å kvalmen er pyton. Alt lukter vondt å ingen mat frister. Sover dårlig om natten, puppene er mega øm å fryktelig ubehagelig. Er trøtt å sliten på dagene. Godt å klage litt til dere jenter :-p Gjør dere noe spesielt for å holde kvalmen i sjakk? Har lest tips om å spise kjeks å drikke vann men det fungerer ikke for meg..
FruMille Skrevet 23. mai 2014 #7 Skrevet 23. mai 2014 Jeg er i uke 7 å kvalmen er pyton. Alt lukter vondt å ingen mat frister. Sover dårlig om natten, puppene er mega øm å fryktelig ubehagelig. Er trøtt å sliten på dagene. Godt å klage litt til dere jenter :-p Gjør dere noe spesielt for å holde kvalmen i sjakk? Har lest tips om å spise kjeks å drikke vann men det fungerer ikke for meg.. Jeg vet ikke om jeg bare er heldig som ikke har den kvalmen du beskriver, eller at det er det at jeg spiser selv om at jeg er uggen. Spiser alle måltider om dagen, selv om det ikke frister, også småspiser jeg når jeg kjenner at jeg begynner å bli uggen! jeg er vel heller bekymret for at jeg ikke har dn berømte kvalmen , føler lissom det er et sikkert tegn! Men jeg har som tidligere nevnt ømme pupper og tusser mye om natten, regner med at det er ok symptomer! Jeg har gått og knasket på mariekjeks nå jeg er uggen, har hjulpet meg!
sukker89 Skrevet 23. mai 2014 #8 Skrevet 23. mai 2014 Hvor langt er du på vei Tinem? Ingen ting å bekymre seg over hvis du ikke kjenner kvalmen. Du er nokk like gravid med som uten ;-) Mariekjeks skal prøves! :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #9 Skrevet 23. mai 2014 Hvor langt er du på vei Tinem? Ingen ting å bekymre seg over hvis du ikke kjenner kvalmen. Du er nokk like gravid med som uten ;-) Mariekjeks skal prøves! :-) etter menstermim er jeg 8+1, ble likevel satt tilbake 9 dager på ul, så 6+5 i ifølge gyn. Jaja, uansett, alle gravide er vel småbekymret uansett hvilke symptomer én har og ikke har, hehehe :-) Men Ila dagen i dag har faktisk uggenheten trådde kraftig til merker jeg, følte maten sto opp i halsen da jeg gikk på tur med hunden, huff! Jaja, det er likevel verdt det til slutt, er ikke det det da :-) Anonymous poster hash: 4980c...143
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2014 #10 Skrevet 23. mai 2014 Er bare i uke 5, men har hatt kvalme, stikkninger i magen, vært oppblåst og faktisk hatt diare også (flaaut).... men i går bare forsvant alle symptonene sånn plutselig.. så nå er formen tipp topp.. har det skjedd med noen andre?? Syns det var litt merkelig, føler meg så tom nå liksom Var greit å kjenne på symptonene og at det foregikk ting der nede liksom Anonymous poster hash: 1bb0e...8f3
januarsurprise Skrevet 23. mai 2014 #11 Skrevet 23. mai 2014 Formen suger :-( slapp og kvalm, sover myyye... aner ikke hvordan jeg skal få tatt meg sammen og ryddet huset.. :-( stakkar mannen løper rundt og ordner alt som skal ordnes m resten av familien... jeg er veldig takknemmelig for det lille frøet, men dette er seriøst siste gang jeg er gravid! Litt deilig å kunne føle seg ferdig også.. var redd jeg aldri kom til å føle det sånn.. :-)
januarsurprise Skrevet 23. mai 2014 #12 Skrevet 23. mai 2014 Formen suger :-( slapp og kvalm, sover myyye... aner ikke hvordan jeg skal få tatt meg sammen og ryddet huset.. :-( stakkar mannen løper rundt og ordner alt som skal ordnes m resten av familien... jeg er veldig takknemmelig for det lille frøet, men dette er seriøst siste gang jeg er gravid! Litt deilig å kunne føle seg ferdig også.. var redd jeg aldri kom til å føle det sånn.. :-) ja.. er i uke 9 da...
ostekake Skrevet 24. mai 2014 #13 Skrevet 24. mai 2014 Jeg er i uke 7 og sliter endel for tiden. Det verste er kvlamen og at jeg føler meg konstant uggen. Prøver å spise noe da dette hjelper litt, men ingenting frister. I tillegg er jeg i skikkelig dårlig humør, stakkars familien min! Jeg har vært gravid to ganger før, og gjennkjenner masse, men denne gangen føles det (tror jeg) verre. Håper det går over innen uke 12, da skal jeg på ferie!! Hva med dere andre jenter? Vi får klage litt sammen :) har det helt likt som deg. Gjør jeg for mye en dag blir jeg liggende neste dag....
Desember mamma 2014 Skrevet 24. mai 2014 #14 Skrevet 24. mai 2014 Formen er slapp,ekstremt trett og små svimmel I tillegg til plutselig kvalm. Alt lukter,smaker rart og det værste er at jeg kun klarer å drikke Villa brus. Alt annet spyr jeg av. Er 9+2 og håper dette gir seg til ferie i uke 14. Gode råd mottas med takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå