Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har termin samme dag som bursdagen til min samboers avdøde mor og han har veldig lyst å oppkalle datteren vår etter henne. Hun hette Kristin. Jeg synes navnet ditt hverken er veldig fint eller stygt. Er egentlig ikke super opptatt av navn men det skal jo passe til etternavnet som er Aadahl... Jeg kunne tenke meg å bruke det som mellomnavn i stede for men synes det er et vanskelig navn å kombinere og vi skal ikke bruke Kristine i stede for.. Så derfor, er det noen som har gode forslag?:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144143448-kristin-som-mellomnavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, Ann Kristin er vel omtrent det kjedeligste navnet jeg vet om ;)

Ellers synes jeg Kristin er helt ok, men ikke helt min stil. Hvis man kombinerer det med et litt uvanlig navn kan det bli kult.

Hva med Isa Kristin, Ava Kristin, Elea Kristin eller Hennie Kristin?

Annonse

Kristin er et veldig fint navn i mine ører. Gode assosiasjoner, f.eks. Kristin Lavransdatter. Liker det godt!

Ikke ta Ann Kristin, det ble grundig oppbrukt i vår voksengenerasjon....

Ida Kristin

Mia Kristin

Hedda Kristin

Thea Kristin

Mille Kristin

Sara Kristin

Det er masse navn som går til å ha Kristin som annetnavn :-)

Anonymous poster hash: aadf8...c36

Ja enig i at når det brukes som mellomnavn blir det mest vanlig å legge trykket på siste stavelse.. det som er utfordringen iom. At svigerm er kun hette Kristin.. ikke kristiiin😉 har tenkt på Alva Kristin Aadahl.. huff, hjertet mitt hopper liksom ikke ikke over det navnet heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...