hellie Skrevet 22. mai 2014 #1 Del Skrevet 22. mai 2014 Har en baby på åtte uker som ikke liker å ha på lue. Hun gråter med en gang vi begynner å ta den på. Vet ikke helt hva vi skal gjøre, hun må jo ha lue på så hun ikke blir dårlig. Noen som har opplevd noe lignende? :-o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 22. mai 2014 #2 Del Skrevet 22. mai 2014 Gutten min er varm av seg og går ofte uten lue . Nå er han 4,5 mnd. Grinete med lue og blid uten noen ganger. Og da er han ofte svett i hue når jeg tar den av . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hellie Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mai 2014 Hun blir ofte varm av å ha på lua, så om hun hadde blitt grinete etter å ha hatt den på en stund hadde jeg skjønt det. Men hun tåler ikke at vi prøver å ha den på en gang, hun blir skikkelig sur og slutter ikke å gråte før vi tar den av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilith Skrevet 22. mai 2014 #4 Del Skrevet 22. mai 2014 Regner med du har tatt bort alle lapper og det ikke er noe som stikker og klør? er det uansett hvilke lue du bruker eller er det kun en lue? Prøv å distraher henne med noe morsomt mens du har på lua og etterpå, så kanskje hun glemmer det litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladmor30 Skrevet 22. mai 2014 #5 Del Skrevet 22. mai 2014 D er ganske vanlig at babyer hater å kle på seg. Da spesielt luer, d er ofte d verste! Snuppa mi på 4 mnd brølgriner hveer gang jeg tar lue på. Uansett lue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente-86 Skrevet 25. mai 2014 #6 Del Skrevet 25. mai 2014 Hadde samme problem her, men det gikk over av seg selv. Hun måtte jo ha på lue, så hun ble vel bare vant til det etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2014 #7 Del Skrevet 27. mai 2014 Min liker ikke å kle på seg, men jeg dropper ikke klær av den grunn. Hun slutter vel å gråte etterhvert når lua er på? Jeg må trøste min baby etter klesskift, men det betyr jo ikke at han ikke liker å ha på klær. Anonymous poster hash: 05edc...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 27. mai 2014 #8 Del Skrevet 27. mai 2014 Yngste her skreik under hvert klesskift de første to ukene. Klær er kjedelig, men helt nødvendig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå