Gå til innhold

forsikring til Hund. Hvilken er best og billigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, jeg synes at Agria har blitt ekstremt dyr. De økte min premie med 1500NOK og det er året jeg ikke brukte forsikringen i det hele tatt. Og deres egenandeler har blitt høye også. De vil ha 6000 nå for min 5 år gamle und og hvis jeg ville forsikre valp av samme rase, da skulle jeg betale 8000! jeg kan nesten kjøpe en ny valp for denne prisen...nå sitter jeg med regninga i hånda og vet ikke hva jeg skal gjøre siden ander selskpare dekker ikke sykdomer som hunden har far før...

Anonymous poster hash: 03f1e...9c8

Fortsetter under...

Skrevet

Tja, jeg synes at Agria har blitt ekstremt dyr. De økte min premie med 1500NOK og det er året jeg ikke brukte forsikringen i det hele tatt. Og deres egenandeler har blitt høye også. De vil ha 6000 nå for min 5 år gamle und og hvis jeg ville forsikre valp av samme rase, da skulle jeg betale 8000! jeg kan nesten kjøpe en ny valp for denne prisen...nå sitter jeg med regninga i hånda og vet ikke hva jeg skal gjøre siden ander selskpare dekker ikke sykdomer som hunden har far før...

Anonymous poster hash: 03f1e...9c8

Det har blitt mye dyrere i Agris, og det vil jeg tro andre forsikringselskap også har blitt. En av grunnene er nok at stadig flere bruker forsikringen til dyre inngrep og behandlinger. Vi er mange som i motsetning til anno over, ikke hadde avlivet en syk hund, men behandlet så lenge det er akseptabel livskvalitet for hunden. Dette koster penger. I tillegg har veterinærene økt sine priser, og det reflekteres i forsikringspremiene.

For min del betyr disse økte premiene og det at en veterinær koster dyrt, at jeg ved et evnt neste hundekjøp, kommer til å gå for en rase som har lav risiko for sykdom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...