Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #26 Skrevet 22. mai 2014 Tja, jeg synes at Agria har blitt ekstremt dyr. De økte min premie med 1500NOK og det er året jeg ikke brukte forsikringen i det hele tatt. Og deres egenandeler har blitt høye også. De vil ha 6000 nå for min 5 år gamle und og hvis jeg ville forsikre valp av samme rase, da skulle jeg betale 8000! jeg kan nesten kjøpe en ny valp for denne prisen...nå sitter jeg med regninga i hånda og vet ikke hva jeg skal gjøre siden ander selskpare dekker ikke sykdomer som hunden har far før... Anonymous poster hash: 03f1e...9c8
HvittHus Skrevet 22. mai 2014 #27 Skrevet 22. mai 2014 Tja, jeg synes at Agria har blitt ekstremt dyr. De økte min premie med 1500NOK og det er året jeg ikke brukte forsikringen i det hele tatt. Og deres egenandeler har blitt høye også. De vil ha 6000 nå for min 5 år gamle und og hvis jeg ville forsikre valp av samme rase, da skulle jeg betale 8000! jeg kan nesten kjøpe en ny valp for denne prisen...nå sitter jeg med regninga i hånda og vet ikke hva jeg skal gjøre siden ander selskpare dekker ikke sykdomer som hunden har far før... Anonymous poster hash: 03f1e...9c8 Det har blitt mye dyrere i Agris, og det vil jeg tro andre forsikringselskap også har blitt. En av grunnene er nok at stadig flere bruker forsikringen til dyre inngrep og behandlinger. Vi er mange som i motsetning til anno over, ikke hadde avlivet en syk hund, men behandlet så lenge det er akseptabel livskvalitet for hunden. Dette koster penger. I tillegg har veterinærene økt sine priser, og det reflekteres i forsikringspremiene. For min del betyr disse økte premiene og det at en veterinær koster dyrt, at jeg ved et evnt neste hundekjøp, kommer til å gå for en rase som har lav risiko for sykdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå