Gå til innhold

Når lar dere barna deres på kanal på Youtube?

Anbefalte innlegg

Har en gutt på 10 men flere venner som har dette. De legger ut videoer av seg selv der de tuller og gjør tiks (på trampoline, sykkel osv).

Min sønn vil også veldig gjerne ha mulighet til dette, men jeg synes IKKE så små barn skal legge ut i youtube-videoer av seg selv. Greit nok med de trikse-videoene, men sånt annet tull, der man ser barnet i ganske nært bilde, mens det snakker til kamera, syns jeg ikke er bra.

Det er dessuten 13-årsgrense, så sånn sett er det helt OK å nekte sønnen min dette, selv om han syns jeg er streng når så mange jevnaldrende får lov,

Hva mener dere andre om dette?

Når får deres barn evt. lov til sånt?

Anonymous poster hash: c1134...d2b

Fortsetter under...

Hår var ungen 13 år når han fikk lov, men da måtte vi som foreldre godkjenne det før han fikk legge det ut, pappaen hans hjelper han med å redigere bort klipp hvor ansiktet hans vises for godt, eller om de har vært i nabolaget og "på tur" så man kan klare å lete opp hvor han bor :) Gutten synes det er kjempe moro å ha med seg pappa ved pc'n... Mannen min har ingen interesse av skateboard, men han gjør en innsats, kommer med forslag på vinkel når de filmer ol, og i helga var han med guttene dit de pleier å være, og filmet selv for de :) De snakker vist denne uka om å gå sammen i en felles konto på youtube, fremfor å ha hver sine, men det er vist kun om pappa her i huset vil være med av og til, for han er jo såååå flink ;) Eldste i denne gjengen er 16 år, de ar en gruppe på 8 stk i alderen 13-16 år, var eldste mann som startet med at de kanskje kunne samles på en konto.

Anonymous poster hash: 68a03...ebb

Har en på 12 som har, men vi har snakket mye om nettvett og han bruker ikke sitt virkelige navn osv.

Anonymous poster hash: f8713...731

Hva pleier han å legge ut da? Er det trampolinetriks, skating, sykling og sånt? Pleier du å godkjenne det først?

HI

Har en på 12 som har, men vi har snakket mye om nettvett og han bruker ikke sitt virkelige navn osv.

Hva pleier han å legge ut da? Er det trampolinetriks, skating, sykling og sånt? Pleier du å godkjenne det først?

HI

Han legger kun ut videoer av pc-spilling. Han viser aldri seg selv, men han snakker og kommenterer det som skjer i spillet. Jeg godkjenner ikke først, men jeg ser på kanalen hans med jevne mellomrom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...