Gå til innhold

HVOR TIDLIG TESTET DU ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testet når jeg var 4+3 uker, men jeg hadde ingen formening om at jeg var gravid, for jeg hadde nettopp hatt en SA som jeg fremdeles blødde av. Testen var derimot veldig positiv og clearblue sin digitale test med ukesindikator viste 3+. Var på tidlig ul i går og der kunne vi se to egghuler. Skal tilbake om en uke for å se om det er kommet to små hjerter der.

Testet når jeg var 4+3 uker, men jeg hadde ingen formening om at jeg var gravid, for jeg hadde nettopp hatt en SA som jeg fremdeles blødde av. Testen var derimot veldig positiv og clearblue sin digitale test med ukesindikator viste 3+. Var på tidlig ul i går og der kunne vi se to egghuler. Skal tilbake om en uke for å se om det er kommet to små hjerter der.

Gratuerer så mye, skal prøve testen 9 dager etter eggløsningen så 27mai å se om det kommer noen svak strek :D 

Annonse

Da jeg har gått på p-piller (minipiller) så var ikke planene å bli gravid enda :) men da jeg hadde endel symptomer så tok jeg en test. Da den var positiv bestilte jeg time til tidlig UL for å få bekreftet at det var noe der (da jeg ikke tørte å stole på testen) og evt finne ut hvor langt jeg var på vei :) var i uke 6 da jeg fant ut av det. 

Annonse

Det er så ulikt for alle men etter 4+0 så skal den stige fortere

Når begynner testen å vise seg sterkere? I uke?

Jeg er skrekkelig utålmodig, pluss litt engstelig for at den ikke skal sitte. Skal jo ikke tenke sånn, men....

Blir jo litt usikker på om testen ER positiv også da når du nesten må tyde den med blindeskrift!

Eg må si eg venter på flere tester i posten selv hehe men prøver å være posetiv:)

Jeg er skrekkelig utålmodig, pluss litt engstelig for at den ikke skal sitte. Skal jo ikke tenke sånn, men....

Blir jo litt usikker på om testen ER positiv også da når du nesten må tyde den med blindeskrift!

Eg må si eg venter på flere tester i posten selv hehe men prøver å være posetiv:)

Heheh... hvor bestilte du?

Føler meg jo litt smårar *flire* Puppene blir bare ømmere for hver dag og jeg er oftere svimmel. Hva er det jeg tviler på liksom? Klart jeg er gravid! :)

Eg bestiller fra ebay:) fikk di i dag men nå er puppene ømme, tisset mer en før og sulten hele tiden så trenge di vel ikke hehe:)

Heheh... hvor bestilte du?

Føler meg jo litt smårar *flire* Puppene blir bare ømmere for hver dag og jeg er oftere svimmel. Hva er det jeg tviler på liksom? Klart jeg er gravid! :)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...