Kristineaurora Skrevet 21. mai 2014 #1 Del Skrevet 21. mai 2014 Hei Min site mens var søndag 4.mai, Jeg hadde sex: 4,mai, 7mai, 10mai,11mai, 13mai, 14.mai, 16.mai, 17mai, 18mai Antatt eggløsning, og 20 mai. Ingen ganger med prevansjon. Har en fast partnerJeg har hatt utrolig vondt i magen den siste uken, så siden 14mai.14.mai: Jeg hadde litt brystsmerter, mye hodepine, kvalme ikke sånn at jeg måtte spy men ja veldig uggen i magen. Å ikke sånn diare vondt i magen heller. Men kjennes ut som luft eller et høyt trykk inne i magen. Jeg var også veldig trøtt og utmattet, mye sulten15.mai:Hodepine, kvalme som jeg fortalte lenger opp, veldig oppblåst mage, svimmel, søvnløshet, utmattet, sulten til en hver tid.17.mai: veldig sulten hele tiden, fikk mye frysninger, hadde vondt i halsen, hodepine, mye magesmerter Oppblåstmage, svimmel, mye do gåing, utmattelse.18. maiforventet eggløsning: Sulten hele tiden uansett hvor mye jeg spiser, mye magesmerter, veldig oppblåstmage, sursug, svimmelhet, tretthet, utmattelse, verk i hele kroppen egentlig, 19.mai: Sulten, hodepine, kløe over alt, kvalme, mye magesmerter, oppblåstmage, stress, søtsug, søvnløshet, tretthet, verk i kroppen, da går det mest på magen.20.mai: brystsmerter eller veldig ømme pupper, gråting veldig humørsvigninger, hodepine, krampe i foten, kvalme, mye magesmerter, muskel og leddsmerter veldig sliten og ekkel i leddene i bein og armer, oppblåstmage, rygg og skuldersmerter. søtsug veldig sugen på frukt, urinhyppighet, trøtt, søvnløshet, verk i kroppen.Og i dag så har jeg utrolig sulten hele tiden, jeg går mer å mer på toalettet, jeg kjenner press i magen, jeg har lagt på meg 2 kilo de siste dagene. Jeg er mye sliten å dårlig i magen. Og kanskje kvalme kommer av å til, men ikke så ille at jeg må spy.. og i dag er puppene enda ømmere en i går. Det kjennes ut som noen har klipt av meg brystvortene. Det er også en del utflod nå de siste dagene.. Jeg lurer på hva dette kan være?? Jeg vet at festeblødning er ikke før uken før mensen. Og det kan jo ikke komme gravidsymtomer så tidlig.. og jeg får neste mens 1 juni. Jeg skjønner ikke hva det kan være.. ??? jeg har mye vondt under ribbeina og nederst i magen, og det kjennes ut som jeg har mensen smerter noe jeg ikke har siden mensen ikke er før 1 juni... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144143314-pr%C3%B8ver-bli-mamma-d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå