Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg har ett stor ønske om å bli gravid! Jeg hadde siste mens den 4.Mai og har ca 28 ukers syklus, men forrige gang hadde jeg bare en syklus på 23 dager. Så om jeg følger syklusen jeg egentlig har så skulle jeg hatt eggløsning ca 18.mai. Kan jeg bli gravid før eggløsning? Kan man bli gravid dagene etter mens ? eller bare under eggløsning? Og hvor tidlig kan man merke graviditetsymptomer.. Har vært gravid som 13 åring etter at jeg ble voldtatt men er så mange år siden at det er ting jeg ikke husker så godt..

Anonymous poster hash: 542c8...d09

Anonymous poster hash: 542c8...d09
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144143272-pr%C3%B8ver-%C3%A5-bli-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste er jo om du bruker eggløsningstester så er du sikker på når du er mest fruktbar! Avhengig av sædkvaliteten så er du mest fruktbar 3 dager før og 1 dag etter eggløsning. Sæden lever ca 3 døgn, og egget levet i ca 1 døgn.. Uavhengig av hvor mange dagers syklus du har, så pleier som regel eggløsningen være 14 dgr før første dag i mens..

Og.... Vondt å høre om din opplevelse som 13 åring :´(

Lykke til med prøvingen!!

Det beste er jo om du bruker eggløsningstester så er du sikker på når du er mest fruktbar! Avhengig av sædkvaliteten så er du mest fruktbar 3 dager før og 1 dag etter eggløsning. Sæden lever ca 3 døgn, og egget levet i ca 1 døgn.. Uavhengig av hvor mange dagers syklus du har, så pleier som regel eggløsningen være 14 dgr før første dag i mens..

Og.... Vondt å høre om din opplevelse som 13 åring :´(

Lykke til med prøvingen!!

Tusentakk for svar, har hatt sex annen hver dag for å prøve å sikre at jeg blir gravid.. Men vetikke har hatt utrolig mye vondt i nedre del av magen, jeg har lagt på meg 2 kilo, jeg sliter mye med hodepine å svimmelhet.. men er alt for tidlig for symtomer.. Skal ikke ha mensen før 1 juni.. Så kan vell tidligst teste på søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...