Snuppa09 Skrevet 21. mai 2014 #51 Skrevet 21. mai 2014 Du vet at en vanlig stor hund har like mye CO2 utslipp som en SUV som kjører ca 20 tusen km i året har? Skal vi kanskje forby hunder og andre kjæledyr istedet???
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #52 Skrevet 22. mai 2014 "Husmortanks" er bedre enn penisforlenger Anonymous poster hash: 01625...4a8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2014 #53 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har en porsche cayenne og er superfornøyd med den. Kjøpte den ikke pga status da folk rundt meg vet at jeg har mer enn nok penger uten at jeg trenger å vise det med å kjøpe bil. Jeg kjøpte den for å komme opp fra gårdsplassen om vinteren, og ikke minst komme med frem på fjellet. Kunne helt sikkert kjøpt en annen og billigere SUV, men det var den jeg likte best i forhold til kjøreegenskaper, komfort og oversikt. Om du synes det er feil prioritering så bryr det meg lite. Anonymous poster hash: d8e69...1e3
Appelsinpiken Skrevet 22. mai 2014 #54 Skrevet 22. mai 2014 Med 3 barn i bakovervendte seter er ikke utvalget av biler så veldig stort. Stod mellom suv og "blikkboks". Suven vant greit på komfort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå