Gå til innhold

Jeg er en SUV hater, jeg tenker herregud så tåpelig når jeg ser disse drågene av biler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bryr folk seg katten i miljøet? Er status så viktig for folk? Hvorfor kjøper de det?

Er det for å vise hvor god råd man har? Mange låner jo penger for å kjøpe et trafikkfarlig dråg av en bil, som spyr ut miljøgifter til tusan. Det er super ego!

Lokal og global forureining er et felles ansvar!

Anonymous poster hash: fa73a...479

Skrevet

Dårlige veier, brøyting en gang i døgnet, bratte bakker, tvillinger. Jo trenger sånn bil i vinterhalvåret, kan ikke risikere å måtte gå to km i mye snø fordi vi står fast.

Anonymous poster hash: 9e4ec...3e4

Skrevet

Du er bare sjalu🙈🙈🙊🙊

Skrevet

Jeg trenger den fordi jeg bor på en bakketopp som på vinteren er en dødsfelle på glatta, og fordi jeg liker å kunne feste på hestehengeren og kjøre bort til ridehallen når det passer meg, hele året. 

Føler meg grusom. 

Anonymous poster hash: fb6ad...31a
Skrevet

SUV er da ingen statusbil. 

Anonymous poster hash: e5683...a83
Skrevet

Måtte kjøpe meg suv med 4-hjulstrekk for å klare å komme meg opp av gården min og ned til jobb, hvis ikke ville jeg sittet værfast fra tidlig oktober til midten av april. Jeg gjorde det etter at søsteren raste ned en skrent og rett inn på kjøkkenet til naboen. Ville ikke at dette skulle skje med ungene mine i bilen. Bor ellers svært miljøvennlig og jobber med å ivareta lokale ressurser.

Prosentvis er det få som kjøper suv uten å ha behov for det. Men kjenner til noen som har kjøpt seg land cruisere fordi de trenger den til å komme seg opp på hytta ett par ganger i året...

Anonymous poster hash: f64ef...3f1
Skrevet

Fordi at ikke alle bor i Oslogryta....  Det finnes faktisk steder der de ikke salter og brøyter.. Det finnes til og med steder med fjelloverganger og klinkis på veien..

Anonymous poster hash: 57e05...1cf
Skrevet

Du er mer en hjertlig velkommen til meg med fremhjulstrekk eller bakhjulstrekk fra tidlig November til litt uti Mai, hvis du kommer opp skal du få kaffe/te/kakao!! 

Hvis du ikke kommer opp kan jeg komme med statusbilen min å dra deg opp igjen ;p

Anonymous poster hash: 48511...c6a
Skrevet

Status?? Trafikkfarlig? 😳 Hva er det du snakker om?? Er da ikke status med SUV? 😂😂

Og nei, jeg har ikke SUV selv :P

Alle kan ikke fise rundt i el-biler ;) Noen av oss bor faktisk utenfor bykjernen, med vinterføre og tildels ufremkommelige veier..

Anonymous poster hash: 51459...8b9

Skrevet

Hurra for SUV! Og ja, jeg føler meg så rik og flott der jeg kjører i min gamle Honda Cr-v!

Anonymous poster hash: f7362...089

Skrevet

SUV er status. Har kjøpt dette som konebil. Syntes de er drit kule, føler meg grandios i bilen. Eneste problem er at jeg må sitte på pute, bruke stige for å komme inn, samt utelukkende rygge med ryggesensorer. Har null oversikt. Blir siste gang jeg kjøper en bil for å kompensere for manglende cm over havet. Skjønner hva Hi mener.

Skrevet

Den var ny.

Har ikke tenkt over det en gang. Men det gjør jeg nå.

Har SUV. Bor på småbruk og må ha en slik bil å trekke hestehenger med. Det hender seg dog at jeg er i Oslo eller på kjøpesenter. Burde jeg kjøpe meg en liten bybil? Slik at jeg ikke provoserer deg unødvendig?

Jeg er egentlig veldig redd for å tråkke folk på tærene og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har egentlig ikke råd til en bil til men...

Anonymous poster hash: 95adb...8dc

Skrevet

Samme for meg hva du synes - vi trenger vår fordi vi har en grusom vintervei, og jeg kjører en del med hestehenger. Trafikkfarlig er den i alle fall ikke, og statussymbol? Ikke akkurat.

Skrevet

Ja, ja, ja....

Biler i millionklassen er ikke status, og alle som har de bor på en fjellknaus og trekker hest?

Og det er jeg som ikke er i kontakt med virkelige verden? Jeg er bare sjalu!

Ps. Har nok bedre økonomi enn mange med suv :-)

Skrevet

Jeg skjønner godt hva HI mener. Jeg bor i et villastrøk i Oslo, og en stooor andel av mine naboer har SUV. Helt nye og dyreste sort. Og det er kun for statusen sin skyld. De har nok en hytte oppi fjellheimen, men jeg skjønner virkelig ikke at de trenger en SUV for her er veiene godt brøytet og det er minimalt med snø og is.

Alle dere andre som bor i grisgrente strøk øverst på en bakketopp er unnskyldt.

Anonymous poster hash: feeea...a1d
Skrevet

SUV, statusbil? Vel, det kommer litt ann på om det er den nyeste X5,X6, cayenne osv..... De såkalte små "suv" er ikke mye å skryte på seg.. Men ja, status, og jeg elsker det!! 

Anonymous poster hash: bb6d5...ed4
Skrevet

Ja, ja, ja....

Biler i millionklassen er ikke status, og alle som har de bor på en fjellknaus og trekker hest?

Du er ikke helt i kontakt med verden nei. ;-)

Anonymous poster hash: 95adb...8dc

Skrevet

Ja, ja, ja....

Ahaaa! DA skjønner jeg! Du mente altså KUN SUV som koster fra 1mill og oppover? Ikke alle de suv'ene som er betydelig rimeligere? Ja men daaaa så ;)

Anonymous poster hash: 51459...8b9

Skrevet

Ja, ja, ja....

Du vet at det er mange SUV som ikke er i millionklassen? Jeg skal ikke skryte på meg at jeg bor på landet men jeg har SUV fordi den er 18 cm høyere enn stasjonsvogna vi hadde. 18 cm er mye for en som har bechterew og i perioder sliter med å bøye meg ned for å sikre barna i bilen. Før måtte jeg til tider være hjemme for jeg greide ikke å få barna inn i bilen.

Skrevet

Husmor med SUV til og fra barnehagen, og butikken, er som en middelaldrende mann med tupe og cabriolet!

En penis forlenger, intet mindre. Det ser tåpelig ut!

Skrevet

Ja, ja, ja....

Ps. Har nok bedre økonomi enn mange med suv :-)Anonymous poster hash: fa73a...479

Man får altså mange suv'er godt under millionen. Og man kan nok mene mye om den typen biler, men trafikkfarlig er vel neppe riktig :P

Når det gjelder status, minker vel den når annenhver garasje i nabolaget består av suv'er :)

Skrevet

Husmor med SUV til og fra barnehagen, og butikken, er som en middelaldrende mann med tupe og cabriolet!

En penis forlenger, intet mindre. Det ser tåpelig ut! Anonymous poster hash: fa73a...479

Penisforlenger til husmoren? Er ikke det litt rart da?

Skrevet

Enig,men med moderering: SUV er noe inni NATTA idiotisk NÅR MAN BOR I BY! De fleste byer har strødde veier når det trengs,det brøytes når det trengs osv.

Man trenger virkelig ikke slike bensinslukere i byene.

Jeg har en liten suzuki med 4 hjulstrekk,holder i massevis!!!

Anonymous poster hash: 41868...6d1
Skrevet

Statussymbol og penisforlenger? Det skal jeg jammen minne meg selv på i morgen, når jeg kjører til jobb i min 12 år gamle Honda CRV. Som jeg kjøpte brukt for 4 år siden.

Da skal jeg med det samme minne meg selv på at jeg kjører en millionbil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...