Embla93 Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Okei, så jeg har den mest intense tørsten for tiden. Drikke hjelper ikke, jeg drikker og drikker til jeg blir kvalm og det hjelper ikke. Føler meg nærmest helt nummen i tunga av tørste. Jeg vet det er normalt å bli tørst i svangerskapet, men dette?? Skjønner ingen ting, for ingen ting hjelper og jeg er like tørst hver dag : p Noen andre som opplever dette? Jeg vet jo at jeg ikke har fått svangerskap diabetes.
dunderoglyn Skrevet 23. mai 2014 #2 Skrevet 23. mai 2014 Jeg er og kjempetørst, særlig på kvelden- ikke særlig praktisk m tanke på natten! Synes d hjelper å drikke litt forskjellig, altså ikke bare vann, men av og til juice og saft. Tror d har noe m saltene å gjøre, som binder bedre enn vann.
AHENG Skrevet 23. mai 2014 #3 Skrevet 23. mai 2014 Jeg begynte å drikke andre ting enn vare vann (kullsyrevann - brus - saft) hjalp mot tørsten og mye bedre etter en stund! (Drikker vanligvis hverken brus eller saft til vanlig)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2014 #4 Skrevet 24. mai 2014 Var jeg også, viste seg at jeg hadde svangerskapsdiabetes. Anonymous poster hash: 9e0cf...427
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2014 #5 Skrevet 25. mai 2014 Skikkelig tørst på vann jeg også, men i hovedsak på kvelden straks før leggetid. Andre svangerskap på kort tid, og begge har vært like på det området. Har overhodet ikke svangerskapsdiabetes:-) Anonymous poster hash: 0cdb4...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå