Gå til innhold

Nå er jeg leeeeeeeeeei!!!

Anbefalte innlegg

I går kveld/natt, var 3. kvelden på rad at jeg har trodd at jeg har hatt rier.. De tar seg opp og blir vondere og vondere, men etter et par timer er de plutselig helt borte og jeg får til å sove, våkner på morgenen og har småmurringer hele dagen, også får jeg tak igjen mot kvelden og natten.... Skal det liksom aldri ordentlig begynne??? Noen andre som har opplevd det samme? Skal til JM i morgen, vedder på at jeg ikke har litt åpning og ikke er det minste moden.. Jeg er suuuuuur....

Anonymous poster hash: d692b...18d
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144143149-n%C3%A5-er-jeg-leeeeeeeeeei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ventetiden er noe dritt. Føler så med deg. Hvor langt er du på vei? 

Jeg er jo drittlei selv, men har 8 uker igjen, hehe....så her gjelder det å holde ut. Og ja, jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Hadde det slik med førstemann. Masse styr på netter og falske rier og murringer i dagesvis. Men vips...så skjer det noe! Håper du får god beskjed hos JM :) Hold oss oppdatert da :)

Ja, fysj så trå ventetiden er! Jeg har termin i dag, så jeg er jo litt "heldigere" enn deg da, skal jo egentlig ikke klage ;) Forrige gang begynte liksom alt med en gang jeg kjente noe, så jeg blir så lei disse lureriene! Men, du har jo rett, plutselig så skjer det :) Har jo uansett max 11 dager igjen nå da, så får trøste meg med det. Det blir spennende å se om det er noen form for framgang hos JM i morgen, hvis ikke jeg er så heldig å få det ordentlig i gang i kveld eller natt da;) Lykke til med ventingen, håper den går fort :)

Her er det også mye maserier og vond mage..starter på ettermiddagen og holder på utover natta. I tillegg så har jeg noen sinnsyke stikninger nedover i underlivet...skvetter til og hyler ut på de verste! Er så lei nå at jeg holder på å bli gal...dette er nummer 3 og de sier ofte at han/hun er en luring..kan se ut til å stemme het hvertfall. 4 uker til termin nå og det virker som en hel evighet til!

Jordmor i morgen,skal be om vekstestimering da pga store barn tidligere.

Lykke til med innspurten til oss alle...de siste ukene her er grusomme!

Jeg er også LEI!!!!

Lei av å ikke klare å gjøre slik som jeg vil i hverdagen...savner å bøye meg, snu meg uten å pese i senga, vil slutte å drive samboeren til vannvidd med snorking om natta:P Savner å i d heletatt være meg selv. Jeg ønsker jo egentlig ikke å klage, har så mange barnløse venner som ikke får det til, men alikevell så må jeg innrømme at jeg gleder meg til dette er over ja.

Uke 38, så er jo forhåpentligvis ferdig snart..

Dette er nr.2 så jeg vet jo hva jeg snart skal igjennom, og gruer meg så fælt til det også, samtidlig som jeg gleder meg til å være ferdig!! Bah!!

Anonymous poster hash: e1e92...cb0

Jeg tror desverre det må være sånn at en skal gå lei ;) Da takler en fødselen på en helt annet måte :D

Da er såpass klar for å komme igang...

Tenker det hver gang... Holder alltid på sånn du har det HI i 2 uker før fødsel... :P Er no herk.

Håper du snart er over da!

Annonse

Slenger meg med i klubben!!! Halsbrann og urolige bein gjør det umulig å sove... Og når jeg så sovner plager jeg visst livet av mannen min med snorkingen.... Åååååå - som jeg gleder meg til å få igjen kroppen min!!! Men 2,5 uke går fort, eller???

Anonymous poster hash: 1565b...3c4

Jeg er også lei etter et ganske utriveligt svangerskap. Men er fullt sykemeldt, og har termin 18.juni, så slapper godt av med redebygging hjemme om dagene. Og det hjelper absolutt med sykemeldingen! Jeg har begynt å grue meg til fødsel nå, så hun kan godt drøye det litt før hun kommer:-)

I går kveld/natt, var 3. kvelden på rad at jeg har trodd at jeg har hatt rier.. De tar seg opp og blir vondere og vondere, men etter et par timer er de plutselig helt borte og jeg får til å sove, våkner på morgenen og har småmurringer hele dagen, også får jeg tak igjen mot kvelden og natten.... Skal det liksom aldri ordentlig begynne??? Noen andre som har opplevd det samme? Skal til JM i morgen, vedder på at jeg ikke har litt åpning og ikke er det minste moden.. Jeg er suuuuuur.... Anonymous poster hash: d692b...18d

Venter også på at det skal skje noe... Har termin på søndag og skal til jordmor i dag. Hun blir sikkert å si at ungen trives godt og vil være der inne litt til! Har d bare på følelsen... Har også innbilt meg rier de siste nettene, og drømt om fødsel hver natt den siste uka! Vil bare komme i gang, få fødselen overstått og få møte gullet! <3

I hear you!!! Og jeg har leeeenge igjen også, 7 uker til termin!!! I går kveld hadde jeg skikkelige harde kynnere med menssmerter. Fikk en 3-4 pr. 10 minutter og holdt vel på sånn i et par timer kanskje. Selv om jeg byttet aktivitet (skal jo hjelpe), så kom de likevel.

Vi må nok nesten få lov å syte litt ;) Jeg klarer hvertfall ikke å la være ;) I dag har i det minste proppen min gått, 4 dager på overtid, akkurat som forrige gang ;) Fødte et døgn etter at den gikk sist, så blir spennende å se da, om det blir det samme nå eller om jeg legger meg i kveld og våkner opp meeeeeget skuffet i morgen! :P

Lykke til alle rugere, jeg føler med alle som venter!!

Annonse

Da er jeg endelig ferdig :) Gikk med rier i 18 timer som aldri tok seg opp, men så tok de vannet og da var han ute på under 2 timer, fryktelig intenst, men en veldig fin fødsel når jeg har fått den litt på avstand :) Lykke til alle som fortsatt venter! Håper tiden går fort og at fødselen blir magisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...