Gå til innhold

Får ungene deres innhalere helium?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, men det er ikke fordi det er farlig. Det er kjedelig at folk sløser bort heliumet på den måten. Helium kan brukes til langt mer viktigere ting enn gøye stemmer, og det er synd om vi bruker opp helium på tull, fremfor bruke den på sykehus osv. 

Dropp heliumballonger! 

Annonse

Det har aldri vært noen problemstilling, men om det var i forbindelse med et eksperiment på forskerfabrikken eller noe sånt hadde de fått lov.

Til daglig har vi ikke helium i huset. Jeg tror aldri de har hatt en heliumbalong i sitt liv.

Anonymous poster hash: 18cae...e6a

de har gjort det. Har da aldri skada med litt helium da.. er jo bare morsomt. jeg har alltid gjort det, og har aldri fått problemer med det..har blitt folk av meg å: )) Hadde det vært sååå farlig hadde de ikke solgt det til barn. de selger det jo tilogmed på nille nå. og er velikke snakk om stooore mengder(som KAN være farlig pga det bytter ut oksygenet). er snakk om ørlite...

Anonymous poster hash: 26966...a07

de har gjort det. Har da aldri skada med litt helium da.. er jo bare morsomt. jeg har alltid gjort det, og har aldri fått problemer med det..har blitt folk av meg å: )) Hadde det vært sååå farlig hadde de ikke solgt det til barn. de selger det jo tilogmed på nille nå. og er velikke snakk om stooore mengder(som KAN være farlig pga det bytter ut oksygenet). er snakk om ørlite...

Godt det ikke bare var meg! Var faktisk ikke klar over at det var farlig, før ungen min besvimte av det :/ Men aldri mer, det har jeg nå skjønt. Vi har gjort det mange ganger før, meg selv når jeg var liten (kjøpte ballonger bare for å innhalere...) og det har alltid gått greit.... helt til nå! Følte meg bare passe dårlig mor :/

Anonymous poster hash: 6d075...ef3

Marginene er små, særlig når det er snakk om barn...

http://www.aftenposten.no/nyheter/Advarer-mot-bruk-av-helium-6830174.html#.U3xMzPl_uSo

I utlandet har det faktisk skjedd flere ganger at noen har dødd.

http://news.yahoo.com/dangers-inhaling-helium-exemplified-oregon-tragedy-210000333.html

http://www.bbc.com/news/uk-northern-ireland-11810372

Anonymous poster hash: 29221...8b5

Er dette noe vanlige folk har liggende? Ei flaske helium i garasjen liksom? Jeg hadde ikke brydd meg om de pustet inn fra ballonger. Var det det du mente?

Var det jeg mente ja. Vi har ikke flasker stående nei, men de fikk hver sin ballong på lørdag

Anonymous poster hash: 6d075...ef3

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...