Anonym bruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Del Skrevet 20. mai 2014 Nå har jeg stått opp midt på natten for å skrive her. Fikk for meg at jeg ville ta en sjekk nedentil med speil og slikt, for å se om noe var annerledes. Jeg har nemlig hatt noen dager nå der jeg har hatt vondt for å gå, ikke bekkensmerter men et veldig nedpress med "stikk". Så sto jeg altså der på gulvet og kikket og gjett om det var forandring. Allerede ved å se meg selv i speilet på veggen, kunne jeg se at liksom underlivet var presset nedover!! UÆÆ! Så, når jeg kikket i speilet som jeg holdt under, er jeg altså bare så hoven og mye "større". Og i tillegg ser det ut som jeg har fått "åreknuter"??? Og selve åpningen ser lengre ut enn vanlig!! Og mye hvitt slim. Sorry detaljene, men vi ER i 3 trimester og må vel tåle slikt nå? Jeg er 31 uker gravid. Kan dette være tegn på noe eller er det helt naturlig med så store endringer på kort tid? Var ikke sånn nedentil for 2 uker siden. Dette er mitt andre svangerskap forresten. Håper noen kan fortelle meg!!! Ble litt engstelig nå!! Anonymous poster hash: b9f92...d3b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144143099-hoven-og-%C3%A5pen-nedentil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
TanteTroll Skrevet 21. mai 2014 #2 Del Skrevet 21. mai 2014 Tror ikke det er så uvanlig. Jeg har også vært litt hoven, og det ser ikke ut som det pleier. 29 uker og mitt andre svangerskap også. Skal på kontroll etterpå, og tenkte å nevne det. Åreknuter i underlivet kan man få. Ville iallefall ha passet på at ikke du var treg i magen for å slippe unna litt press ved toalettbesøk. Og nevn det for lege/jordmor på neste kontroll. Eller be om ekstra kontroll om du blir bekymret eller det er plagsomt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144143099-hoven-og-%C3%A5pen-nedentil/#findComment-146382776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå