Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tanta kom en dag tidligere enn ventet denne gangen, og syklusen ble på 26 dager.....

De siste syklusene har vært på 27-25-27 og nå 26 dager....

Da vandrer jeg inn i pp nr 9

Litt det samme som meg. Blir ikke klok. Er bare 6 dpo i dag på grunn av forsinket el/kort lutealfase. Appen min påstår at jeg skal ha tr på torsdag, er da bare 9 dpo. Kjipe greier dette. Er min 11 pp. Skal det ikke snart være vår tur?

Jeg leste en plass at hvis man har så kort lutealfase så rekker jo ikke alltid egget å feste seg engang og derfor blir du ikke gravid. Det finnes tabl. som gjør at lutealfasen blir litt lengre! Blir jo ikke gravid med så kort lutealfase? =)

Det stemmer. Men har ikke alltid hatt så kort lutealfase. Ble gravid høsten 2012 på pp2.

Syklusen min kan også variere fra 25 til 31 dager, med et gjennomsnitt på 26. Får håpe denne syklusen er 28 eller mer, da er lutealfasen 11 dager :)

Annonse

Hei igjen. Har i følge min app på tlf IKM i dag. men null tegn på TR. men den har kommet og gått litt med 1-3 dager +/-

Men satt på jobb i dag, og brått så bare stikker det i puppen, noe så grønnjævlig.

Så mine symptomer er:

Lukter mye rart, reagerte på at en kollega hadde tatt seg kaffe, for det luktet noe veldig sterkt. eller når jeg og gubben var å handlet i sverige, kjøttdisken var et marreritt, og hele den dagen gikk jeg med vondt i magen, vel og merke den nedre delen. ( dette var om torsdagen)

Ømme pupper. De er ikke super vonde, bare ømme. Og klemmer man hardt på de, så er det nesten så tråene triller.

Humørsvinginger og blir veldig fort rørt. ( eks: Fikk tilbakemelding på en søknad i dag, vel og merke en stilling jeg virkelig kunne tenkt meg, og når han sier at jeg gjorde en god søknad og et kjempe intervju så merker jeg at jeg har ikke kontroll. Tårene randt.) Stakkars fyren må jo ha trodd at det rabla for meg =P

Blir kvalm etter mat, frokost, lunsj, middag og får følelsen av at alt kommer opp igjen.

Jo og så er nedre del av magen hard, innimellom.

Mye luft...

Har bestemt meg for å vente til helgen med å evt ta en test, nekter å brenne av enda en test bare for å se. Nå skal jeg vente. så lenge som mulig. jeg vil ikke ta den enda. Selv om testen ligger i skapet og roper: "Jeg er her, kom å hent meg" men i stede for å se "ikke gravid" og kjenne at jeg blir skuffa for det kun er kroppen min som kødder med meg, så skal jeg vente.

Så da kan vi snart si, vi er en dag på overtid. har kun gått 2 dager over tiden før.

Hei igjen. Har i følge min app på tlf IKM i dag. men null tegn på TR. men den har kommet og gått litt med 1-3 dager +/-

Men satt på jobb i dag, og brått så bare stikker det i puppen, noe så grønnjævlig.

Så mine symptomer er:

Lukter mye rart, reagerte på at en kollega hadde tatt seg kaffe, for det luktet noe veldig sterkt. eller når jeg og gubben var å handlet i sverige, kjøttdisken var et marreritt, og hele den dagen gikk jeg med vondt i magen, vel og merke den nedre delen. ( dette var om torsdagen)

Ømme pupper. De er ikke super vonde, bare ømme. Og klemmer man hardt på de, så er det nesten så tråene triller.

Humørsvinginger og blir veldig fort rørt. ( eks: Fikk tilbakemelding på en søknad i dag, vel og merke en stilling jeg virkelig kunne tenkt meg, og når han sier at jeg gjorde en god søknad og et kjempe intervju så merker jeg at jeg har ikke kontroll. Tårene randt.) Stakkars fyren må jo ha trodd at det rabla for meg =P

Blir kvalm etter mat, frokost, lunsj, middag og får følelsen av at alt kommer opp igjen.

Jo og så er nedre del av magen hard, innimellom.

Mye luft...

Har bestemt meg for å vente til helgen med å evt ta en test, nekter å brenne av enda en test bare for å se. Nå skal jeg vente. så lenge som mulig. jeg vil ikke ta den enda. Selv om testen ligger i skapet og roper: "Jeg er her, kom å hent meg" men i stede for å se "ikke gravid" og kjenne at jeg blir skuffa for det kun er kroppen min som kødder med meg, så skal jeg vente.

Så da kan vi snart si, vi er en dag på overtid. har kun gått 2 dager over tiden før.

Jeg er imponert over viljestyrken din! Jeg hadde svidd av den ene testen etter den andre hadde ikke mensen kommet på dag.

Blir spennende å høre om et par dager:) du høres veldig gravid ut!

Tanta kom en dag tidligere enn ventet denne gangen, og syklusen ble på 26 dager.....

De siste syklusene har vært på 27-25-27 og nå 26 dager....

Da vandrer jeg inn i pp nr 9

Det var synd Flutili. Du får ha masse lykke til i neste pp. Krysser fingrene for at det er din tur da:)

Ta deg et glass vin og kos deg i sommervarmen.

Mandag 16: Flutili (pp8), Foreløpig Anonym bd133...f9d

Tirsdag 17: Wiiga (pp2)

Onsdag 18: Mamma85<3

Torsdag 19: Krussemynte(pp2) Håpefull!, Siri25 (1pp etter SA)

Fredag 20: april2011mamma (pp 2 etter ma). Krumelur, Pimpernella(pp2)

Lørdag 21: **Cayenne** Tirilill (pp10), Lilu81 (pp 9), Thelma_86 (11pp etter SA)

Søndag 22:

Foreløpig Anonym bd133...f9d

Gravid:

Håpefull!

TR:

Flutili

Dro frem denne igjen så vi holder oss oppdatert

Rakk ikke å svi av noen test denne pp. Ville vente til ikm dagen, men da tr kom dagen før forventet så får jeg spare testene;) da har jeg testene klare til neste ikm..... Lurer på om jeg skal inn på ebay å kjøpe el tester og teste litt etter el denne pp.

Annonse

Hmmmm, hmmmmm hmmmmm.....

Jeg har hatt spotting hele denne lutealfasen (nesten) og forventet mens i går. Det tok seg litt opp på søndag kveld men ikke nok til at det kom noe på truseinnlegget en gang. I går kveld og i dag har det kun vært brun spotting som jeg ser hvis jeg stikker fingeren inn. Tappen er blitt litt høyere også og føles ganske lukket (men den har lurt meg før).

Ser altså ut som spottingen avtar, og jeg bøøøør få tr i allefall i morgen! Om jeg ikke får den i morgen så får jeg nok ta en test. Men gidder ikke brenne en enda.

Har ingen symptomer nå i det hele tatt, heller ikke tr symptomer.

Aner ikke hva jeg skal tro jeg!

Anonymous poster hash: bd133...f9d

Aner ikke hva det kan være, anonym, men hvis du ikke e rgravid bør du kanskje ta en tur til legen. Tror man skal sjekke opp sånne uforklarlige blødninger.

Her er det nok bare å innse at det ikke ble noe denne mnd. Blank test i dag, 11 dpo. er selvfølgelig en teoretisk mulighet enda, men de gangene jeg har testet så sent positivt har jeg mista uansett. Er skuffa. Og lei. Synes alle popper ut unger overalt, alle kompisene til gutten min i barnehagen begynner å få småsøsken og i det hele tatt. Tror jeg skal ta en mnds pause fra prøvingen og nyte sommeren. Er uansett liten sjans neste mnd siden jeg ikke har eggleder på andre sida, og skal i bryllup i slutten av juli. Kunne vært deilig å ta seg en skikkelig fest, det er førset gang vi skal bort uten guttungen og vi skal bo på hotell. 

Tvi tvi dere andre:)

Avventer med test til ihvertfall ikm;-) har hatt murringer de siste dagene, bruker vanligvis å spotte noen dager før mensen, foreløpig ingen tegn til det, så vi får se hvordan denne runden går ;-)

Når har du ikm Krussemynte? Jeg har fredag, prøver å vente med testing før den tid jeg også, men det er litt vanskelig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...