Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Spør her også; kan det skje at sæden ikke renner ut igjen etter sex? Hadde positiv el test igår og vi hadde sex, men idag tidlig kom det ingen sæd ut da jeg gikk på do, og det gjør det alltid etter at han har kommet inni meg! Jeg begynner å lure på om han faket det? Jeg føler meg så snytt =( Tørr ikke spørre han heller, føler det blir så dumt, hvorfor skulle han faket det liksom? Men hvorfor kommer det ingen sæd ut, og hvorfor lukter det ikke av meg ? :P Pleier alltid å få en ekkel lukt etter han har kommet inni meg . Hva tror dere? Er det mulig at det ikke kommer ut noe selv om han har kommet inni meg??

Anonymous poster hash: 57c05...cde

Jepp, har opplevd det om det ikke var så lenge siden siste utløsning, da kan det bli mindre sæd. Kanskje han har runket tidligere på dagen ;)

Anonymous poster hash: ba27e...355

Fortsetter under...

Tenker el er rett rundt hjørnet nå. I går var testen klin negativ, i dag er det en tydelig strek. Blir nok positiv senere i dag eller i mårra. Kjenner det stikker litt i sida og, heldigvis på venstre side, der jeg har eggleder:) Utfra forrige mens skulle jeg hatt el i går, men det har nok blitt noe kluss etter SA, for den var noen dager for tidlig. Aksjer er vi i full gang med!

Heia deg, Krumelur! :duskedame:

Her er vi også godt i gang. klarer foreløpig å følge det planlagte annenhver dag-regimet - så får vi håpe det holder helt i mål! :D Mye som skjer for tiden med treninger, kamper, lekser og instrumentøving, så i utgangspunktet lite tid for sengehygge ;)

Har ikke prioritert å teste til nå iallfall, men tipper el er rundt fredag et sted.

Heia oss! :duskedame:

Heia deg og Cayenne! Trenger egentlig ikke teste jeg heller, kjenner som regel når el er i anmarsj og har regelmessig syklus, men det er jo liksom bare litt spennende. De testene på ebay koster jo ingenting heller. Annenhver dag skal jo holde det, er ikke alltid så lett å få til mer. Selv om jeg lurer på om vi skal gønne på litt ekstra denne gangen;) Spørs vel om ikke jeg sitter og skriver og gnur i kveld da..Innlevering i mårra!

Annonse

Da var eggløsningsdagen kommet for min del, hadde positiv el test igår og forgårs, så da regner jeg med at EL har vært idag, så da blir det siste aksjelegging ikveld, så er det over i dpo land :) Så kan man endelig ha sex når man føler for det igjen, og ikke denne dumme pliktsexen :sovne:  Fornøyd med innsatsen denne prøveperioden (pp4) hvertfall så nå er det en spennende tid de neste ukene , blir vel vill symptomjakt som vanlig men skal prøve å forholde meg rolig  :fnise:

Lilu81 så kjedelig med omgangssyke, også midt i el tiden, har dere ikke fått inn noen aksjer i det hele tatt? 

Krumelur, har du mistet nylig? Mins du var gravid for ikke så lenge siden, eller blander jeg deg med en annen?  

Vi har bestemt oss for å slutte med pliktsex. Jeg har fått beskjed om å legge bort kalenderen fra min kjære mann. Han orker ikke mer av "nå må vi ha sex" greia. Og jeg er enig. Det blir stressende i lengden. Meeeen er jo forholdvis bevisst på når EL er uansett. Skal ihvertfall passe meg for å dra den der "må ha sex"... ;)

Mandag 16: Flutili (pp8), Mamma85<3, Foreløpig Anonym bd133...f9d

Tirsdag 17: Wiiga (pp2)

Onsdag 18:

Torsdag 19: Krussemynte(pp2) Håpefull! Thelma_86 (11pp etter SA), Siri25 (1pp etter SA)

Fredag 20: april2011mamma (pp 2 etter ma).

Lørdag 21: **Cayenne** Tirilill (pp10), Lilu81 (pp 9)

Søndag 22:

Foreløpig Anonym bd133...f9d

Da var eggløsningsdagen kommet for min del, hadde positiv el test igår og forgårs, så da regner jeg med at EL har vært idag, så da blir det siste aksjelegging ikveld, så er det over i dpo land :) Så kan man endelig ha sex når man føler for det igjen, og ikke denne dumme pliktsexen :sovne:  Fornøyd med innsatsen denne prøveperioden (pp4) hvertfall så nå er det en spennende tid de neste ukene , blir vel vill symptomjakt som vanlig men skal prøve å forholde meg rolig  :fnise:

Lilu81 så kjedelig med omgangssyke, også midt i el tiden, har dere ikke fått inn noen aksjer i det hele tatt? 

Krumelur, har du mistet nylig? Mins du var gravid for ikke så lenge siden, eller blander jeg deg med en annen?  

Ja mistet dessverre rett etter påske. Var bare seks uker på vei, men hadde brukt litt tid på å bli gravid så det var kjipern. Hadde også en graviditet uten for livmoren i oktober i fjor. Nå er det på tide at det går veien!

Her er aksjelegginga også godt i gang med sex annenhver dag. Ingen positiv el test så langt, muligens ikke el før fredag eller lørdag da. Vurdere også å kjøre på litt ekstra denne mnd. mener vi gjorde det da jeg ble gravid (men mistet).

Vi krysser fingrene Krumelur! På tide at spiren sitter.

Annonse

Ja mistet dessverre rett etter påske. Var bare seks uker på vei, men hadde brukt litt tid på å bli gravid så det var kjipern. Hadde også en graviditet uten for livmoren i oktober i fjor. Nå er det på tide at det går veien!

Så leit =( Da er det virkelig din tur nå!! Har du barn fra før? Krysser fingrene for deg denne mnd! Ser du har eggløsning nå, så da er det bare å kjøre på :) Lykke til :)

Kan el testen bli negativ på utvannet urin, selvom man har el? Hadde litt slim tidligere på dagen i dag, så hadde et håp om at testen skulle bli positiv, men det var den da ikke :-( urinen var veldig blank da, hadde drukket en del før jeg tok den. Men mest sannsynlig er det vel ikke el :-(

Kan el testen bli negativ på utvannet urin, selvom man har el? Hadde litt slim tidligere på dagen i dag, så hadde et håp om at testen skulle bli positiv, men det var den da ikke :-( urinen var veldig blank da, hadde drukket en del før jeg tok den. Men mest sannsynlig er det vel ikke el :-(

Testen kan bli negativ dersom du har drukket mye før du tok testen. Jeg pleier ha el slim i noen dager, gjerne en dag før tror jeg.

Testen kan bli negativ dersom du har drukket mye før du tok testen. Jeg pleier ha el slim i noen dager, gjerne en dag før tror jeg.

Takk, for svar!:) Tok en test til nå i kveld, den var også negativ, så da er det nok ikke el på tur riktig ennå. Var veldig lite slim, så ikke sikkert det var el-slim.

Så leit =( Da er det virkelig din tur nå!! Har du barn fra før? Krysser fingrene for deg denne mnd! Ser du har eggløsning nå, så da er det bare å kjøre på :) Lykke til :)

Takk for fingerkryssing! Har du prøvd lenge? Synes nicket ditt er kjent. Har heldigvis en deilig gutt på snart to og et halvt, så jeg er heldig sånn. Mista to ganger før jeg fikk han også, men tidligere har jeg blitt så lett gravid. Etter exuen tok det et halvt år å bli gravid igjen. 

Tror jeg har el i dag, var litt usikker på den testen jeg tok i ettermiddag, men tror ikke den var helt positiv. Hadde oss en omgang i går, og blir vel kanskje å slenge inn en dose i dag og, for å være sikker. Så håper jeg testen er nagativ i mårra. Men har hatt ganske mye el-smerter i dag, så kan vel være rimelig sikker.

Takk for fingerkryssing! Har du prøvd lenge? Synes nicket ditt er kjent. Har heldigvis en deilig gutt på snart to og et halvt, så jeg er heldig sånn. Mista to ganger før jeg fikk han også, men tidligere har jeg blitt så lett gravid. Etter exuen tok det et halvt år å bli gravid igjen. 

Tror jeg har el i dag, var litt usikker på den testen jeg tok i ettermiddag, men tror ikke den var helt positiv. Hadde oss en omgang i går, og blir vel kanskje å slenge inn en dose i dag og, for å være sikker. Så håper jeg testen er nagativ i mårra. Men har hatt ganske mye el-smerter i dag, så kan vel være rimelig sikker.

Har ikke prøvd så lenge, er midt i vår 4 pp nå :) Har et barn på 3,5 år fra før og han brukte vi 6 pp på, så håper ikke det tar noe lengre tid med denne :) Skal sies at med førstemann så gikk tiden veldig sent, men denne gangen er det helt annerledes siden vi allerede har et barn, rekker liksom ikke tenke og drømme så mye som man gjorde før man fikk barn  :rolleyes:  

Høres ut som dere er innafor da hvis dere får det til idag også :) 

Negativ test igjen i dag, fikk lagt inne aksjer i går (skikkelig pliktrunde!) og i forgårs, så bør jo ha truffet bra denne gangen. Så er det bare å vente og se, og ikke få opp forhåpningene altfor mye. I dag hadde jeg opprinnelig termin, hadde aldri trodd at jeg ikke skulle væe gravid igjen enda når den dagen kom...

Deilig med langhelg nå, ha en deilig lørdag jenter :)

Mandag 16: Flutili (pp8), Mamma85<3, Foreløpig Anonym bd133...f9d 

Tirsdag 17: Wiiga (pp2)

Onsdag 18:

Torsdag 19: Krussemynte(pp2) Håpefull! Thelma_86 (11pp etter SA), Siri25 (1pp etter SA)

Fredag 20: april2011mamma (pp 2 etter ma). Krumelur

Lørdag 21: **Cayenne** Tirilill (pp10), Lilu81 (pp 9)

Søndag 22:

Foreløpig Anonym bd133...f9d 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...