Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja man blir veldig skuffa, gang på gang.. Tror jeg skal ta en pause neste mnd, trenger å ha litt "fri". Men vi får se hvordan det blir når el nærmer seg ;) Har mest sannsynlig el fra den siden der jeg mangler eggleder neste gang, og da er jo ikke sjansen så stor uansett..

Fortsetter under...

Annonse

Da så. Prøvde å legge til via tlf. Tok vist ikke feil uke. Men gud å trøtt jeg er. Tror jeg bare gar veldig sen økning av hcg. Skal ta en ny test i løpet av helgen, og hvis den er svak så skal jeg ringe legen på mandag for å høre om jeg bare kan stikke innom for å ta en blodprøve. Gubben fikk se bilde, og så sier han:"jeg ser to strekker, hva betyr det? Er du prega da eller?" Litt trøtt og ufølsom på marra kvisten. Hehe, når jeg da svarer " ja, to streker betyr gravid" så kommer kommentaren som bare får meg til le. Men det fordi det er en intern greie i vennegjengen vår: " får håpe du ikke får tannverk da". Hehehe

Vel foreløpig termin på meg blir 27 februar 2015. Har jo bare 25 dagers periode. :-)

Håpet er så absolutt tilstedet Pimpernella! Er på samme dag selv, med neg. test i morges. Tr skulle vært her for to dager siden. Men forrige gang testet jeg negatvt frem til 14 dpo. Er fortsatt mulig :) Vi krysser fingrene for positiv test om 3 dager!

Annonse

Så synd, Thelma :( Ta deg en tur til legen du, og få sjekket ut ting!

Her har også tr kommet, men det er greit siden jeg har vært i både utdrikningslag og bryllup denne mnd :)

Har vært hos legen, hun sier alt ser fint ut. Ingen infeksjoner, relativt regelmessig mens, hormonprøver fine. Men jeg mistenker litt kort lutealfase og muligens pco. Har fått henvisning men der kan det være lang ventetid. Tenker meg en tur til privat gynekolog som jeg har hørt mye bra om når han er tilbake fra ferien. Var et lite slag i trynet denne gangen..

Uff så leit Thelma... :( skjønner at det kom som et slag i trynet. Her trodde jeg alt håp var ute i morges, men nå skjønner jeg ingen ting. Hadde en miniblødning, som kanskje ikke engang kan kalles blødning, men det kom bittelitt blod på papiret når jeg var på do. Da tenkte jeg at nå har tante kommet selv om jeg ikke har noen symptomer på mens, som jeg vanligvis bruker å ha. Men etter dette på papiret i morges så har det bare kommet normal utflod uten farge. Så nå skjønner jeg fint lite. Hvis ikke tante har kommet før i morgen tidlig ringer jeg legekontoret for å få høre om det er mulig å ta en blodprøve tror jeg... blir gal av dette snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...